wtorek, 10 września 2013

Przepraszam ;c







Czeeść Wam <3
Wiem, że już tak długo nie dodaję rozdziału, ale .. kompletnie nie mam na niego pomysłu ;C
Niby początek jakiś tam mam, lecz co dalej ? Nie mam pojęcia.
Dlatego też, chyba zrobię tak, że 39 rozdział będzie ostatni z tego opowiadania ... 
Potem epilog i zakończę to. 
Przyznam szczerze, iż mam jakoś większy chyba pomysł na kolejne opowiadanie, które ma być z Zayn'em, więc najwyżej zaczęłabym już to pisać. 
Co Wy na to ? Nadal chcecie kolejne opowiadanie ? 
Jeszcze raz BARDZO, ALE TO BARDZO PRZEPRASZAM ;C 
Wiem, zawiodłam ;c

16 komentarzy:

  1. Ja będę i tak czytała to opowiadanie z Zaynem , ale szkoda , ze juz konczysz tego bloga. Był super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, domyśliłam się, że zabijesz Lou i skończysz to opowiadanie, bo w głębi serca jesteś w Helena Team. :D Nie ma za co przepraszać. Ja szczerze pisząc też chciałabym zacząć kolejną historię, ale czeka mnie kilka rozdziałów. Jeśli będziesz pisała dalej, to ja nie mam nic przeciwko, kochana. ♥

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak chcemy opowiadanie, ale... Nie z Zaynem . Zrobisz jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokończ to. I zacznij następne. Piszesz zajebiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. emmm... szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia co ci powiedzieć xd szkoda, że kończysz to opowiadanie bo zakochałam się w nim już od pierwszego rozdziału i nie wyobrażam sobie, żeby już go nie było... ale rozumiem twoją sytuację ;) jeżeli nie masz pomysłów, to bez sensu coś ciągnąć dalej, skoro można zacząć coś nowego
    wiedz, że zawsze zostanę z tobą i z tym blogiem, bo to właśnie on między innymi zachęcił mnie do pisania mojego bloga ;)
    także wiedz, że jestem z tobą i że cię nie opuszczę ;* no i w takim układzie już nie mogę się doczekać nowego opowadania! ;) pozdrawiaaaaam! ;*
    ______
    zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem: http://nosmilenolove.blogspot.com/2013/09/the-versatile-blogger-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, przykro, że kończysz tego bloga, ale skoro nie masz pomysłów to może nowy blog będzie równie super jak ten. Bardzo też bym chciała, żebyś zerknęła na mojego bloga. Bardzo byłoby mi miło gdybyś chociaż na niego zerknęła, ponieważ dzięki tobie pomyślałam, że też mogę prowadzić swojego. Oto link: http://onedirectionmartakunecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że lepiej szybciej skończyć, niż bezsensownie rozwlekać. A piszesz naprawde cudownie. Bardzo Ci za to dziękuję. Jest to jedyny taki blog. Ułożony, dokładny. Rozdziały są znakomite, uczucia są tak dobrze opisane, że abkjcbkjbyKLYK. Naprawdę masz wielki talent i potrafisz to wykorzystać! Codziennie wchodzę na Twojego bloga i czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. Im dłużej czekam tym większe podekscytowanie ;3 ( ale nie przeciągaj specjalnie xd ) Twoje imaginy są naprawdę dobrze przemyślane, idealnie ułożone i niesamowite! BARDZO Ci za nie dziękuję.
    Mam nadzieję, że jak zawsze wymyśliłaś coś genialnego na Zayna - mojego ulubieńca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Troche mi przykro ze konczysz to opowiadanie bo go pokochalam lecz ciesze sie ze bedzie nowe :) pewnie cos stanie sie z lou i tak zakonczysz opowiadanie... dobra czekam z niecierpliwoscia na ten ostatni rozdzial i na kolejne opowiadanie :)

    // ANONIMEK KTOREGO NIKT NIE ZNA BUAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku D: Szkoda, że to będzie ostatni komentarz ;/ Ale dobrze, że będzie druga część chociaż! :D

    Czekam na NN ;* Weenyyy <333333

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno! Kiedy zaczniesz cokolwiek pisać? Ja już nie wytrzymuję bez Twoich imaginów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważne że teraz nic nie dodajesz wazne żeby mieć wene i wspaniałe pomysły żeby nas zaskoczyć i juz nie mogę się doczekać ostatniego rozdziału i nowego opowiadania z moim kochanym Zaynem <3 Gabrysia Kubala

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeeej . Żyjesz jeszcze ????? Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajcie jej odpocząć. Ona też ma swoje życie, a nie tylko bloga. :)

      Usuń
  13. Wiem . Tylko chodzi mi i to czy zawiesiła bloga czy piszę dalej. Mam nadzieję , ze doda szybko , ale wiadomo szkoła -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej nominowałam Cie do Versatile Blogger więcej u mnie na: http://zayn-malik-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń