poniedziałek, 1 kwietnia 2013

ZAWIESZAM




Nie chcę tego, ale muszę.
Tu nie chodzi o to że jest zbyt mało czytelników, komentarzy czy też naukę ani żadne moje widzi mi się. CHODZI O SPRAWY ZDROWOTNE.
I TO NIE JEST ŻADEN ŻART PRIMA APRILIS'OWY, CHOĆ BARDZO BYM CHCIAŁA ;(
Otóż ' wyjeżdżam ' do szpitala i to wszystko będzie trwało 3/4 tygodnie. Na pewno nie będzie to krócej.
Jak tylko wrócę od razu pojawi się kolejny rozdział.
Powiem szczerze, że czuję się uzależniona od tego bloga. Jest on moim jakby ukojeniem. Kocham pisać te wszystkie historie, nie wiem co zrobię jak już skończą mi się pomysły na kolejne opowiadania ;o
W pewnym sensie wszystko co myślę, piszę tu i robi mi się jakoś tak ..lepiej
Ten ' wyjazd ' jest konieczny, bo jeśli tego nie zrobię ...to jak będę dorosła mogę nie móc chodzić, więc zrozumcie.
Rodzice prawdopodobnie będą mnie odwiedzać co weekend ( bo to jednak dość daleko od mojego miasta ) i jakbym ich namówiła, aby przywieźli mi laptopa to postaram się jakoś dodać rozdział tam :) I wtedy pojawiłby się w sobotę/niedzielę. Tyle, że NIC nie obiecuję.  Zabrać laptopa tata mi nie pozwala, więc wiecie ;/
Mam nadzieję, że mnie nie zostawicie ..
Po powrocie do domu postaram się wszystko nadrobić  ( chodzi mi o czytanie waszych blogów i nie tylko ).
Będę za wami strasznie tęskniła :'((
Chcę już wracać, noo ;<<
Kocham was <3

A jak na razie zapraszam na 10 rozdział, który jest pod tym postem  :)

26 komentarzy:

  1. Będę tęsknić ;c
    Ale szybko wracaj do zdrowia ;*
    Jestem z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę tęsknić i przykro mi ;(
    wracaj co nas szybko ale zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej kochana! <3
    Cały czas mam taką nadzieje,że to żart ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie,że rozumiemy.Jeśli chodziłoby o zwykłe przeziębienie to własnoręcznie wyrzuciłabym cię z łóżka,ale w takiej sprawie nie ma żartów.Jesteśmy wszyscy z tobą♥Jestem pewna,że każdy będzie wchodził tu codziennie i czekał na nowy rozdział♥
    Kocham♥

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do zdrowia ;*
    Chociaż i tak mam wrażenie, że to żart :D
    Nie ufam niczemu dzisiaj xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję Ci!!!!Wracaj jak najszybciej do zdrowia!!!!!
    Będę czekać długo,tak długo aż wrócisz!!!!Rozdział świetny,tak jak wszystkie!!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ;< Wracaj do zdrowia! Trzymaj się mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. co prawda od niedawna czytam twoje opowiadania
    ale one są po prostu boskie
    i nie mogę się doczekać następnych
    więc wracaj jak najszybciej do zdrowia
    natt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę tęsknić i też kocham a tak po za tym zdrowiej szybko ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętaj, że obiecałaś mi że zabierasz mnie ze soba ;D
    Bd tesknic ale to juz wiesz ; c
    Bedzie dobrze kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę bardzo tęsknić:*
    Szybko nam zdrowiej<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda bd tęsknić. Szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. będziemy tęsknić, strasznie :(
    Kochamy Cię też bardzo i jesteśmy z Tobą. Szybko nam zdrowiej i żeby było wszystko okej. Co Ci moge napisać, smutaśnie mi troche bendzie bez Ciebie i bloga. Ja już cholernie tensknie. Trzymaj się i wracaj do nas szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę strasznie tęsknić za tobą, mam nadzieję, że to nic poważnego. Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda :(

    Informuję o 17 rozdziale ;)
    Licze na kom! :)
    http://myimagination-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejku... wracaj szybko do zrowia kochana! będę straaaaaaszie za tobą tęsknić ;* mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i wrócisz do nas szybciutko ;>
    kocham cię mordooo! ;****

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana będziemy tęsknic :( życzymy powrotu do zdrowia i będziemy na Ciebie czekac :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. O matkoo ;<< Ale będę tęsknić ! Zaraz się poryczę !! ;cc Co ja teraz będę robić ? Matko boska ;< Nie wytrzymam tych czterech tygodni ;c Matko, ryczę ;cc

    OdpowiedzUsuń
  19. wracaj do zdrowia. najważniejsze jest to żebyś była zdrowa a opowiadaniem i nami się nie przejmuj poczekamy.... Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Wracaj do zdrowia! Będziemy tęsknić! :( :*

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, jak ja mam bez twoich opowiadan wytrzymać?:c No cóż zdrowie ważniejsze. Zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę szkoda :c
    Pozostaje mi tylko życzyć duuuuuuuuuuuuużo zdrowia <3
    wracaj szybko, będę tęsknić :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominuję cię do Liebster Award :) więcej inf. na moim blogu :D
    iwanttodieforonedirection.blogspot.com

    mimo to że cię nie ma to musiałam x.x ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejciu przeczytałam wszystko na jednym oddechu :D
    Żałuję , że zawieszasz ! ;(
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego zawieszasz, a nie naleśniki ?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże Kochana wracaj już do nas jak najszybciej!
    Kocham Cię! :*
    <33333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń