wtorek, 13 sierpnia 2013

[TAG]: 20 blogowych pytań.





                                       






                                
                    

1.Dlaczego masz taki, a nie inny nick na bloggerze?

 hmm..właściwie to nigdy nad tym się nie zastanawiałam. Po prostu wpadłam na taki 'pomysł', więc i ustawiłam taki nick :)

 2.Ile blogów prowadzisz?

 To jest jeden jedyny blog, który prowadzę c; 

 3.Co zainspirowało cię do stworzenie bloga?

Nie mam pojęcia co było dokładnie moją inspiracją, ale raczej inne blogi. Zaczęłam czytać opowiadania, imagine no i w końcu zaczęłam rozmyślać czy i ja bym nie mogła spróbować. Po paru dni przemyśleń jednak się zdecydowałam.

 4.O czym jest twój blog?

Na samym początku dodawałam pojedyncze imagine. Nie są jednak zbyt ciekawe, ale nic. Oprócz nich znajdują tu się również opowiadania, ale nie wiem ile ich dokładnie jest xD 


5.Czy planujesz założyć kolejny blog?

Wątpię. Raczej będę na tym blogu wszystko zamieszczać.

 
6.Czy twoi znajomi wiedzą o twoim blogu?

Wie tylko moja najlepsza przyjaciółka.

 
7.Ile razy dziennie odwiedzasz bloggera?

umm ..około 8384709 razy xD

 
8.Jaki jest adres bloga, który odwiedziłaś ostatnio?

cold-fanfiction.blogspot.com

 
9.Ile blogów obserwujesz?

Nie wiem dokładnie, ale sporo tego ..xd

 
10.Czy masz swojego ulubionego bloga?

Nie. Czytam wiele blogów, z których nie potrafię wybrać, który jest taki najbardziej ulubiony.

 
11.Czy masz swojego ulubionego czytelnika?

Kocham wszystkich moich czytelników <3

 
12.Jakiego rodzaju blogi czytasz?

Różne ...xd

 
13.Ile już prowadzisz swojego bloga?

O ile dobrze pamiętam to od ... 13.05.2012 ! Wow ! :D

 
14.Czy chciałaś kiedyś usunąć bloga? Dlaczego?

Przyznam szczerze, że ..chciałam. W pewnym momencie zwątpiłam w to co piszę i ogólnie przez to straciłam chęć pisania dalej, ale jednak po wielu przemyśleniach..zostałam :)


15.Kto jest twórcą szablonu na twoim blogu?

Ja xD

 
16.Inspirujesz się czymś lub kimś?

Niezbyt, ale przyznam szczerze, że chciałabym się choć trochę upodobnić do kilku osób ..

 
17.Jakich blogów nie lubisz czytać?

Najbardziej tych fantastycznych, o jakichś wapmirach i tak dalej ..

 18.Co denerwuje cię w innych blogach?

Jakieś dziwne, czasem żałosne scenki, gdy już po kilku rozdziałach wszyscy są w sobie wielce zakochani itp. 

 19.Co zmieniłabyś w swoim blogu?

Styl pisania, pomysły autorki :)

 20.Jak opisałabyś swojego bloga w 3 słowach?

Zwykły, dziwny, bez sensu blog xd


*** 

Musiałam użyć tej wielkości liter, bo nie mogłam ich zmienić, więc się wkurzyłam i zostawiłam tak :)
Jeśli ktoś to przeczyta i będzie go to wkurzać to przepraszam ;*
I wybaczcie ogólnie, bo dodanie tego postu bardzo mnie  wkurzało, gdyż ciągle coś zmieniało i tak dalej -.-

+ Bardzo przepraszam, że dopiero teraz dodaję ten post ;C
I dziękuję za nominację <3

Taguję : 

1. http://youre-missing-my-love.blogspot.com/
2.
http://onlyyouharrystyles.blogspot.com/
3. http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com/
4. http://purityandtimidity.blogspot.com/
5. http://nosmilenolove.blogspot.com/
6. http://bradfordbadboys.blogspot.com/

8 komentarzy:

  1. Czuję się urażona, gdyż wkurzyła Cię moja nominacja. Nie, to nie. Foch. Do widzenia!












    I tak Cię kocham :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wkurzyła mnie Twoja nominacja ;*
      Bardzoo dziękuję za nią <3
      Tylko wkurzało mnie, że co coś napisałam to się zaraz przestawiało, zmieniało xD

      Usuń
  2. Hahah pierwszy raz widzę coś takiego i ledwo ogarniam haha mam zrobic to samo?xd

    -Wikk
    Www.purityandtimidity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń