czwartek, 17 maja 2012

Liam ♥

Imagine 4 : )

Jesteś na wakacjach w Sydney. W tym samym czasie miał tam być i grać parę koncertów twój ulubiony zespół One direction. Bardzo chciałaś pójść na koncert, ale zbyt późno się zorientowałaś i zabrakło biletów. Parę godzin przed ich występem poszłaś ze swoim pieskiem na spacer .♥ Nie wiedziałaś gdzie z nim pójść i postanowiłaś przejść się po plaży o zachodzie słońca. Na plaży świeciło pustkami, a więc postanowiłaś psa spuścić ze smyczy, żeby sobie pobiegał. Trochę miałaś obawy, że podbiegnie do jakichś pięciu chłopaków, którzy są jakieś pięć minut drogi od Ciebie. Zaufałaś swojemu psu i siadłaś sobie na chwilę na piasku. Zamknęłaś oczy oraz chciałaś trochę odpocząć. W tym momencie twój pies zaczął szczekać. Ty nie zwracałaś na to uwagi, ale po chwili słychać było dalsze szczekanie. Pomyślałaś, że coś jest nie tak...otworzyłaś oczy, a twój pies był przy tych chłopakach. Gdy to zobaczyłaś szybko pobiegłaś po niego. Dobiegłaś w około 3 min. Jak dotarłaś zobaczyłaś jak piątka przystojniaków bawi się z Twoim psem . Po chwili, gdy Cię zobaczyli odezwał się Liam. Liam nie mógł się na Ciebie napatrzeć od razu wpadłaś mu w oko, a on Tobie, ale żadne przecież by sobie tego nie powiedziało, a więc :
L- Hej, to twój psiak ? Jest przesłodki, a tak w ogóle jak masz na imię ?
Ty - Jestem [T.I.] . A wy nie powinniście być na swoim koncercie ?
L- Zaraz idziemy...chcieliśmy przed koncertem trochę odetchnąć :) A tak w ogóle jesteś naszą fanką czy coś?
T- Tak, jestem wielką fanką, ale dzisiaj nie mogę iść na Wasz koncert..zaraz muszę wracać do domu i zająć się siostrą, bo rodzice gdzieś wychodzą, ale mam zamiar oglądać koncert na żywo w telewizji.
L- Mam nadzieję, że zostało Ci jeszcze trochę czasu..więc może przejdźmy się brzegiem oceanu ?
T- Tak, ale zaraz będę musiała się zbierać..zresztą wy chyba też.
Po twojej odpowiedzi poszliście, a odchodząc od chłopaków słyszeliście słynne ''uuuu'' z oddali. Widać było, że Liam trochę się zarumienił zresztą ty też :) W końcu nie wiedzieliście kiedy to zleciało, ale chodziliście tak przez około 1 h. Rozmawialiście, śmialiście i wygłupialiście się. Bardzo się do siebie zbliżyliście. Liam musiał wziąć od Ciebie numer, bo chyba nie wybaczyłby sobie tego. Dałaś mu swój numer, a po kilku minutach poszedł na swój koncert, a ty do domu. Odchodząc dał Ci buziaka w policzek. Wróciłaś do domu i oglądałaś ich koncert. Liam zadedykował dla Ciebie piosenkę 'Moments' ♥. Gdy to usłyszałaś miałaś łzy ze szczęścia. Po koncercie napisał Ci smsa : ''Spotkajmy się tam gdzie dzisiaj o 00.00. Będę czekał.'' . Po odczytaniu smsa ucieszyłaś się i zaczęłaś szykować. Było już chłodno więc postanowiłaś założyć rurki, luźną bluzkę, conversy , sweterek i małą torebeczkę do której spakowałaś najpotrzebniejsze rzeczy. Poszłaś jeszcze raz na plażę, ale tym razem bez psa, bo bałaś się, że Ci ucieknie. Dotarłaś na miejsce.. on już tam był. Kiedy zobaczyłaś go pierwsze co zrobiłaś to powiedziałaś mu :
-Dziękuję za zadedykowaną piosenkę dla mnie..- po czym pocałowałaś go w policzek.
Liam natomiast już nie mógł dłużej ukrywać tego wszystkiego  i  powiedział :
 -Wiem, że może być to dla Ciebie nie możliwe, ale od chwili, gdy Cię ujrzałem nie mogę przestać o Tobie myśleć.
Gdy to powiedział bardzo się cieszyłaś, ale stałaś jak słup i  nie mogłaś nic z siebie wydusić po czym zaczęliście się do siebie zbliżać i wtedy on Cię pocałował czule.
L- Przepraszam  nie wiem co we mnie wstąpiło, ale...Kocham Cię ♥
T- Wiem co czujesz. Przy Tobie serce wali mi jeszcze szybciej, a każda moja myśl jest właśnie o Tobie. Kocham Cię ♥
On spodziewał się najgorszego. Za parę sekund Liam objął Cię w pasie i całowaliście się namiętnie. ♥



Koniec ;)



Podobało się ? Jak zawsze proszę o komentarze. :P   Piszcie czy Wam się podobało czy nie . Następnego postaram się dodać za parę dni ;) Kolejny jest z Niall'em, a więc zapraszam . Jeżeli możecie rozsyłajcie link mojego bloga...bardzo mi zależy żeby było dużo wejść i  komentarzy. Pisząc moje imaginy mam ogromną nadzieję, że się podoba :) Z góry baaaaardzo dziękuję ^^ :*





A na koniec zdjęcie Liama  ♥

1 komentarz: