poniedziałek, 28 maja 2012

Louis ♥


Imagine 8 : )



Chodzisz z Louisem już parę miesięcy, ale z jego rodziny nie znasz zbyt dużo osób.

Któregoś dnia byłaś z Louisem na ciastku i kawie w kawiarence. Tego dnia Lou oświadczył Ci, że został zaproszony na wesele wujka i bardzo chciał, abyś z nim poszła.  Ty wtedy powiedziałaś :
T- Nie wiem czy powinnam iść, bo ja tam nikogo nie znam oprócz Ciebie i Twoich rodziców.
L- Proooszę zgódź się, przecież ja będę i obiecuję, że jak od Ciebie odejdę to tylko na parę sekund
.
T- No dobrze, pójdę.
Wtedy on tak się ucieszył, że aż podskoczył z radości, podbiegł do Ciebie (chociaż miał do Ciebie zaledwie dwa kroki :D ), przytulił i czule pocałował.

*Dzień ślubu*

Ubrałaś się w prześliczną sukienkę, na którą wydałaś fortunę, ale nie chciałaś przynieść Lou wstydu. (w głębi duszy nie żałowałaś tych pieniędzy ). Założyłaś czarne szpilki . Zrobiłaś sobie delikatny makijaż i właściwie byłaś gotowa. Bałaś się, że będziesz tylko Louisowi przeszkadzała w dobrej zabawie. No, ale cóż było za późno, żeby odwołać swoją decyzję. Po 15 minutach przyjechali po Ciebie chłopaki limuzyną. Chłopcy na życzenie wujka mieli zaśpiewać dwie piosenki. Pojechaliście do kościoła po czym na uroczystość. Zapowiadało się  świetnie . Chłopaki i ty mieliście miejsca obok siebie . Na początku imprezy chłopcy zaśpiewali swoje utwory, a ty stałaś bardziej na końcu sali. Louis jedną piosenkę zadedykował młodej parze. Przy drugiej piosence zaprosił Cię do tańca jakiś w miarę przystojny chłopak, ale nie zwracałaś zbytnio na niego uwagi, ponieważ byłaś z Lou i bardzo go kochałaś. Louis widział, że z nim tańczysz więc przerwał piosenkę i powiedział :
L- Przepraszam, że przerywam, ale pozwolę sobie zadedykować piosenkę mojej kochanej dziewczynie [T.I]. Mam nadzieję wujku, że się nie obrazisz . -powiedział z uśmieszkiem
Ty nie wiedziałaś o co mu chodzi, ale podejrzewałaś, że robi się zazdrosny . Po chwili chłopaki przerwali twoje myśli i powiedzieli do mikrofonu :
H,L,N,Z- My też chcemy zadedykować tą piosenkę...naszej najukochańszej przyjaciółce [T.I]
Ty również miałaś coś do powiedzenia i krzyknęłaś na drugi koniec sali  :
T- Ja też Was kocham !
Kiedy mówili to strasznie się zarumieniłaś. Zaczęłaś tańczyć dalej z tym chłopakiem, ale widziałaś też, że Lou coś kombinuje ,bo robił tak zwaną ''naradę'' .Bez żadnych słów wytłumaczenia Louis zszedł ze sceny i oddał swoją solówkę w piosence Hazzie. Zaczął iść w Waszą stronę, kiedy podszedł odbił Cię powiedział :
L- Sory, ale odbijamy :)
T- Co ty wyprawiasz, przecież miałeś być teraz na scenie ?!
L- Tak naprawdę to nie mogłem patrzeć jak  z tym kolesiem właściwie się przytulałaś ;/
T- Co to oznacza ?
L- Oznacza to, że jesteś tylko moja..rozumiesz ?
T- Coś jeszcze ?
L- Właściwie to tak...byłem trochę z...a..z.d..r..o..s..n..y. -ledwo co z siebie wydusił
T- A odpowiesz mi na kilka pytań ?
L- No pewnie :)
T- Czy ja jestem ładna ?
L- Mhmm...nie
Z zawiedzioną miną zadałaś kolejne pytanie.
T- Czy mnie chociaż lubisz ?
L- Mhm.....niee
Ty bardzo się zasmuciłaś, więc zaczęłaś się od niego oddalać i iść. On nie dał Ci za daleko odejść, bo przytulił Cię w pasie od tyłu.. przyciągnął do siebie i przekręcił w swoją stronę tak, aby mógł Ci patrzeć prosto w oczy. Patrząc w nie mówił :
L- Nie jesteś ładna lecz przepiękna, nie lubię Cię, bo Kocham !!!
Po tych słowach zrobiło Ci się lepiej, ale nie chciałaś tego okazywać. On zobaczył, że jednak nie pocieszył Cię bardzo, więc powiedział :
L- Słodka jesteś gdy się gniewasz :) Wiesz , że Cię nie opuszczę aż do śmierci ? Zawsze będę się starał, abyś była najszczęśliwszą osobą na ziemi i wiec, że zawsze będę przy Tobie. W tych najgorszych i najlepszych chwilach. Kocham Cię ♥
T- Też Cię kocham i nie musisz nic więcej robić , bo gdy jestem przy Tobie czuję się bezpieczna, kochana i szczęśliwa :) Kocham Cię ♥
L- I tak będę o Ciebie walczył do końca. Nie mogę żyć bez Ciebie :)
Po tylu słowach ile sobie powiedzieliście mocno się do niego wtuliłaś i zaczęliście się namiętnie całować .



Koniec ♥



Mam nadzieję, że się podobało. Przepraszam , iż dopiero teraz dodaję , ale wcześniej nie mogłam :) Liczę na dużo miłych komentarzy i dużo więcej odwiedzin. =) Bardzo Wam za wszystko dziękuję :D Kocham Was ♥ Następnego dodam za niedługo .



A tu na koniec zdjęcie Louisa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz