sobota, 19 maja 2012

Niall ♥

Imagine 5 : )

Pewnego dnia umówiłaś się ze swoim chłopakiem do parku. Było gorąco, więc postanowiłaś ubrać się w sukienkę i buty na obcasie. Na twojej twarzy oczywiście nie mogło zabraknąć chociaż delikatnego makujażu. Zrobiłaś go w jakieś 3 min. . Spojrzałaś w lustro i przejrzałaś się myśląc z radością : ''Ok, jestem gotowa ''  . Oczywiście wyszłaś tak ,  aby chłopak mógł na Ciebie poczekać. Doszłaś około w 10 min. . Gdy podeszłaś chciałaś go pocałować w policzek na przywitanie, ale tego dnia odepchnął Cię. W ogóle nie wiedziałaś o co mu chodzi, po czym powiedział :
On- Chcę z Tobą zerwać, bo zakochałem się w innej dziewczynie.
I poszedł przed siebie. Po tych słowach miałaś łzy w oczach. Po paru minutach siedząc sama na ławce w parku zaczęłaś płakać..cała się rozmazałaś. Nagle ktoś do Ciebie podszedł z chusteczką i zapytał :
N- Hej, jestem Niall..powiesz mi co się stało ?
Wzięłaś od niego tą chusteczkę, wytarłaś oczy, a następnie po długim namyśle postanowiłaś mu powiedzieć, bo jednak chciałaś komuś się wyżalić, więc :
T- Ja jestem [T.I], zerwał ze mną chłopak jakieś 30 min. temu.
Jak to usłyszał pomyślał przez chwilę, ale zaraz zaczął opowiadać Ci kawały, bo nie mógł patrzeć jak płaczesz. Nawet kawały nie pomagały, więc siadł obok Ciebie i zaczęliście obydwoje płakać. Wtedy zaczęłaś się śmiać. On był dumny z siebie, że w końcu Cię rozśmieszył. Za chwilę padły od niego słowa :
N- Słuchaj, dzisiaj nie jestem umówiony z chłopakami na próbę, ani nic nie robię, więc może wybierzesz się ze mną do kina na ten nowy film ?
Zapytał Cię, ale nie był pewny czy się zgodzisz . Nagle pocałowałaś go w policzek i mocno się do niego wtuliłaś.
N- Czy to ma oznaczać, że się zgadzasz ?
T- Oczywiście, że tak. Nie żałuję, że zerwał ze mną mój był, bo dzięki temu poznałam Ciebie...tylko szkoda, że w takich okolicznościach
Zaczęliście się śmiać. On się ucieszył, gdy to usłyszał, bo zaczął do Ciebie coś czuć. Postanowiliście porozmawiać sobie do czasu seansu, dzięki czemu bardzo się  do siebie zbliżyliście. Później poszliście razem do kina. Po paru minutach zaczął się film. Bardzo spodobał Ci się ten seans, który wybrał Niall. Wiedziałaś , że on jest sto razy lepszym chłopakiem i wiesz , że on by Cię nigdy nie skrzywdził . Niall był taki czuły, przystojny, romantyczny, a na dodatek zakochałaś się w nim. Nie wiedziałaś czy on odwzajemnia uczucie, ale nie sądziłaś też, że możesz tak szybko się zakochać...dosłownie w ciągu paru godzin. Skończył się film . Niall powiedział, że Cię odprowadzi , a ty nie miałaś nic do gadania. Od kina do twojego domu było jakieś 30 min. drogi, ale Niall nie chciał zamawiać taksówki, bo chciał z Tobą spędzić jeszcze więcej czasu, a ty z nim. Szliście baaardzo wolno. Po około 1 h doszliście do domu i stanęliście przed twoimi drzwiami. Niall w końcu odważył się  i powiedział :
N- Kocham Cię, wiem, że to trochę nie możliwe, bo od naszego spotkania...
Wtedy przerwałaś mu i powiedziałaś :
T- Ja Ciebie też kocham.
Po tych słowach przytuliłaś się do niego i zaczęliście się namiętnie całować.


Koniec ♥


Mam nadzieję, że się podobało :) Napiszcie w komentarzach czy mam pisać dalej czy nie...prooszę, bo nie mam pojęcia co robić :/


Na koniec zdjęcie Nialla ♥


2 komentarze: