poniedziałek, 1 lipca 2013






Przepraszam, że robię wszystkie trzy nominowania razem, ale nie chciałam robić niepotrzebnie kolejnych postów ..





Nominacje dostałam od : http://youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com/ ; http://u-and-me-4ever.blogspot.com/ i http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com/  <3

Dziękuję za nie, naprawdę. Wiele one dla mnie znaczą, gdyż uświadamiacie mnie tym, że chociaż trochę to co piszę Wam się podoba <3 Nigdy nie sądziłam, iż zakładając tego bloga będę miała tyle wejść, komentarzy, obserwatorów oraz tyle nominacji *,* Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ. Koocham Was bardzo mocno. <33



Pytania :


1)   youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com



1. Ile czasu dziennie poświęcasz na bloga?
Tak naprawdę to tego nie wiem, bo jeżeli siedzę w domu, nie mam zbytnio zajęcia do roboty to siadam i piszę rozdziały, a czasami naprawdę wiele mi przy tym schodzi ;)

2. Statystycznie, ile komentarzy otrzymujesz dziennie?

Dziennie to nie wiem ..ale nie jakoś bardzo dużo :)

3. Co sądzisz o tego typu zabawach?
Zabawach w sensie wymyślania tych różnych historii ? Moim zdaniem to fajne, bo mamy wtedy taki swój własny świat, chociaż w nim możemy wyrazić swoje emocje lub przedstawić historie jakie chciałybyśmy, aby się zdarzyły bądź nas dręczą.
4. Ile blogów czytasz?
Nie mam pojęcia. Na pewno powyżej 10. ;D
5. Czy tolerujesz 'obserwację za obserwację'?
Toleruję :)
6. Czy według ciebie, ludzie niepotrzebnie zakładają blogi?
Nie, wręcz przeciwnie. Dzięki temu mogą sprawdzić choćby swoje umiejętności do pisania oraz pomysły jakie przychodzą im do głowy.
7. Kiedy poczułaś, że to co robisz na prawdę komuś się podoba?
Uświadamiam to sobie kiedy widzę tylu obserwatorów lub ilość komentarzy, które bardzo wpływają na moją motywację ;3
8. Co oddała byś za swojego bloga?
Nie wiem.
9. Kto z twojego otoczenia wie o twoim blogu?
Najlepsza przyjaciółka i chyba mama się dowiedziała xD
10. Do jakich fandomów należysz?
#Directioner
11. Co sądzisz o internetowych rodzinach? 

Są w porządku, niektórym naprawdę bardzo pomagają :)





1. Ile masz lat?

14

2. Masz tt :D?

Mam ;D

3. Przeczytałaś kiedykolwiek Harrego Pottera? 

Nie, niezbyt za nim przepadam.

4. Jadłaś kiedykolwiek kokosa :D?

Nie.

5. Byłaś za granicą? Jak tak to gdzie?

Na Słowacji, Litwie i Niemczech (chyba o czymś zapomniałam jeszcze ) XD

6. Ile masz kolczyków w uszach? Lub na twarzy.. gdziekolwiek :D

Mam tylko po jednej dziurce w uszach :)

7. Jakiego koloru masz ściany w pokoju?

Beż. xd

8. Palisz?

Nie.

9. Skoro pomarańcza jest pomarańczowa to pies jest psowaty :D?

Nie wiem xD

10. Z jakiego jesteś województwa?

św.

11. Jak mają na imię twoi rodzice? 


Dorota i Rafał ..lol xd


3)       u-and-me-4ever.blogspot.com



1. Jak na ciebie mowia?

Natalka ( -.-'' ) Nats, Natalia xD lol

2. Ile masz lat?

14

3. Od jak dawna lubisz 1D?

Na początku czerwca minął rok <3

4. Co najbdziej cenisz w ludziach?

Charakter.

5. Znalazlas juz swoja drugą połówkę? :D

Jest obecnie w trasie koncertowej ;D

6. Bylas w Londynie?

Nie ;/

7. Masz rodzenstwo?

Tak, młodszego brata ;D

8. Wolisz Zayna czy Harrego?

ejj ! Trudny wybór xD  Ale ostatnio jakoś tak bardziej mnie coś jakby 'ciągnie' do Zayn'a..

9. Ulubiony kolor?

niebieski ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz