niedziela, 2 czerwca 2013

Liebster Award 16 *,*






Wow ;O
Jestem pod wrażeniem, że to już 16 nominacja ;D
Dostałam ją od : nosmilenolove.blogspot.com <33
Bardzo, ale to bardzo dziękuję <3



Pytania :


1. Co cię skłoniło do pisania bloga?

Chyba moje pomysły jakie na niego miałam :)

2. Wyobraź sobie, że przez jedne dzień możesz być sławną osobą. Kim jesteś i dlaczego?

Chyba Miley Cyrus ..od małego ją jakoś tak podziwiałam

3. Jaki kraj chcesz odwiedzić?

UK, Francja i USA

4. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction?

Dzięki przyjaciółce ;3

5. Twoje 3 zalety?

Jestem szczera i nie wiem co jeszcze xd

6. Twoje 3 wady?

Mam ciężki charakter, jestem trochę nieśmiała i  jeśli kogoś nie polubię tak jakby od razu to ciężko mi później się do niej przekonać

7. Twoje marzenie?

Spotkać 1D albo pójść na ich koncert, wyjechać do NY, Londynu i LA ;3

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Wiele rzeczy

9. Dokończ zdanie: Chciałbym/ Chciałabym...

Chciałabym wyprowadzić się gdzieś za granicę kiedy dorosnę *,* 

10. Co najbardziej cię denerwuje?

Gdy ludzie kłamią prosto   w twarz pomimo tego, że znam prawdę.

11. Jaki film był ostatnio przez ciebie obejrzany?

Ilu miałaś facetów ? :D

1 komentarz: