sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 1 :)



Któregoś dnia postanowiłam spędzić cały dzień ze swoim chłopakiem . Nareszcie mieliśmy się tylko dla siebie. Najpierw poszliśmy do parku na cudowny, długi spacer. W parku było nasze pierwsze spotkanie i nasz pierwszy pocałunek . To tu było najwięcej wspomnień związanych z nami. W końcu coś mnie naszło, aby zapytać Filipa :
N- Może wyjedziemy do Londynu ? Na pewno znalazłbyś sobie tam pracę, a wiesz, że zawsze marzyłam o studiach i wyjeździe do Londynu .
F- Nie wyjeżdżajmy stąd ! Wiem , że to twoje marzenie, ale narazie nie chcę stąd wyjeżdżać. Tak w ogóle brakuje Ci tu czegoś ?
N- Dobra już nic . Nie było tematu ...
Filip  chciał mnie pocałować, ale ja odsunęłam się. Nie miałam ochoty, więc Filip zaproponwał :
F- Może pójdziemy do kina ? Grają teraz tą nową komedię romantyczną, na którą chciałaś iść .
N- Noo, dobra chyba nic nie zaszkodzi. To chodźmy !
Droga pod kino zajęła nam niecałe 20 min. . Kiedy doszliśmy ja sobie siadłam,  a on poszedł kupić nam bilety. Siedziałam i myślałam : ''Mhmm..mam całkiem dużo oszczędności...może jednak wybrałabym się do Londynu. Przecież zawsze chciałam tam jechać i zacząć nowe życie. Zobaczyć jak tam naprawdę jest. '' . Moje rozmyślanie przerwał Filip, bo podszedł i powiedział ,  że możemy już wchodzić na salę .


*Około 2 godziny później *

N- Jednak okazał się być ten film nudny...no nie ?
F- W sumie to tak , ale w ramach rekompesaty zapraszam jeszcze na pizzę.
N- Mhmm..brzmi nieźle.
F- To chodźmy. Pizzeria jest tuż za rogiem.
Doszliśmy w około 5 minut. Zamówiliśmy jedzenie. Po niecałych 10 minutach dostaliśmy zamówione jedzenie. Gdy jedliśmy śmialiśmy się i rozmawialiśmy. Lecz za długo znałam Filipa, aby nie wiedzieć, że coś się dzieje , więc zapytałam z ciekawości :
N- Czy coś się stało ? Wiesz, że zawsze możesz mi wszystko powiedzieć.
F- Nic mi nie jest . Naprawdę .
N- No dobrze niech Ci będzie. Skoro tak uważasz to ok. Zaraz przyjdę, idę do  łazienki.
F- Dobrze..poczekam tu .
Poszłaś się załatwić .Wróciłaś po około 3 minutach  i zobaczyłaś....



Koniec pierwszego rozdziału .:)



Mam nadzieję, że się podoba. Liczę na komentarze :) Kolejny rozdział już za niedługo . ;D Tak w ogóle to chcecie żebym dalej pisała ? Czy jesteście ciekawi co dalej ? Napiszcie w komentarzu prooooszę ;) Z góry baaaaardzo Wam dziękuję :)
Natalia i Filip ;)



3 komentarze:

  1. Jasne że się podoba!!:A Czekam na następny rozdział!:>

    OdpowiedzUsuń
  2. heh fajne pomysły <3
    lubię takie bedę czytać ;p
    zapraszam do mnie : http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste...:*
    no szybko, dodaj następny nie mogę się już doczekać ...;D

    OdpowiedzUsuń