wtorek, 26 czerwca 2012

Rozdział 9 : )




Gdy dojechaliśmy Louis bardzo się zdziwił, bo dom był przepiękny i duży. Wziął szybko rzeczy zaniósł na górę. Gdziekolwiek, ale zapytał. :
L- Gdzie ja mam tak w ogóle spać ?
N- Hmm...a ze mną byś nie chciał ?
L- Uuu..kusząca propozycja...
N - No widzisz, my to się umiemy dogadać.- cmoknęłaś go lekko w policzek
L- Ufasz mi ?
N- Tak.
L- To zbieraj się, bo muszę Ci coś pokazać, a właściwie to takie jedno miejsce.
Wyszliśmy i jechaliśmy około 30 min. . Nie wiedziałam co on knuje, ale ufałam mu w 100 % . Byłam szczęśliwa jak nawet nie pamiętam od jakiego czasu. W końcu dojechaliśmy . Dzisiaj była piękna pogoda pogoda. Słońce świeciło..było po prostu przepięknie. Było tam też jezioro. Przy jeziorze była stara wierzba, której gałęzie kierowały się ku wodzie. W tym miejscu było jak w raju. Zauważyłam tak jakby malutki pomościk gdzie stała łódka i wiosła. Obawiałam się tego, ale on to zaproponował i poszliśmy na nią . Popłynęliśmy dość daleko od brzegu i w końcu Louis powiedział :
L- To moje ukochane miejsce  . Zawsze jak mam doła to tu przyjeżdżam i siedzę tak jak teraz. Tylko ty wiesz o tym co teraz Ci powiedziałem nawet Harry nie wie o tym miejscu.
N- Wooow.. miejsce jest jak w raju . Na pewno nikomu o tym nie powiem .
L- To się cieszę . Bardzo Ci ufam , dziękuję za to.
N- Nie to ja dziękuję..za wszystko.
Przytuliliśmy się do siebie, a Lou pocałował mnie w policzek. Byliśmy tam jeszcze parę godzin. W końcu wróciliśmy do domu i oglądaliśmy filmy. Był to horror, ale ja gdy się bałam natychmiast tuliłam się do Louisa. To był aż mój odruchowy ruch, ale widziałam, że jemu raczej to nie przeszkadza. Po paru godzinach usnęliśmy razem na niewygodnej sofie.

*Oczami Karoliny * u niej dopiero zaczyna się dzień

Po śniadaniu poszliśmy do parku na romantyczny spacer. Dużo się śmialiśmy, rozmawialiśmy, a chyba najwięcej wygłupialiśmy . Zakochałam się w nim ! Naprawdę go pokochałam, jako nie Harrego Stylesa z One Direction tylko tego prawdziwego Harrego Stylesa. Siedliście na trochę przy fontannie, na ławce. Harry w końcu wpadł na pomysł tylko najpierw zapytał się mnie czy się zgadzam  . Ja tylko kiwnęłam głową, że tak . Pomimo, że nie wiedziałam o co chodzi. On wziął klucze od domu i wyrył na ławce nasze inicjały '' K+H= ♥? '' . Nie wiedziałam czy jemu chodzi o miłość czy może tylko przyjaźń, ale muszę dać nam czas. Po spacerze Harry zaproponował wspólny seans filmowy . Gdy byliśmy w domu włączyliśmy  te filmy i oglądaliśmy przy przekąskach . Zrobiło się już troszeczkę ciemniej, więc ja postanowiłam pójść się umyć. Hazza w tym czasie przygotował coś dla mnie . Oboje przebraliśmy się w ciuchy do spania. Jak już skończyłam się myć i wyszłam z toalety Loczek wziął mnie za rękę i zaprowadził na dwór za dom . Gdy to zobaczyłam nie mogłam uwierzyć co on zrobił. Przygotował chyba z milion  świec (liczbę podałam tak przykładowo ) naokoło basenu i powiedział :
H- Pamiętasz ? Obiecałem Ci, że pójdziemy dzisiaj na basen .. :)
K- Tak..Harry Stylesie co ty kombinujesz ?
Zanim się obejrzałam Loczek wziął mnie na ręce i wskoczył razem ze mną do wody. Ale ja jestem szczęśliwa ! Pływaliśmy tak chyba około godzinę, aż Harry wziął się za poważną rozmowę. Co mnie bardzo zdziwiło, bo do tej pory to tylko się wygłupialiśmy i śmialiśmy, a teraz w jednej sekundzie  tak spoważniał, ale rozmowa brzmiała tak :
H- Słuchaj... muszę Ci coś powiedzieć..
K- Tak.. ?
H- Obawiam się twojej reakcji no, ale trudno...Kocham Cię ! Nie jestem takim draniem za, którego pewnie mnie uważasz .. Ja naprawdę Cię kocham i nie mogę bez Ciebie żyć...każda moja myśl jest o Tobie. Może to trochę za wcześnie, ale zostaniesz moją dziewczyną ?
K- No to słuchaj jest taka sprawa.. Ja też się w tobie zakochałam i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie ! Oczywiście, że chcę być twoją dziewczyną głuptasie ! ;)
Zaczęliśmy się namiętnie całować . Swoje nogi oplotłam w jego pasie i zaniósł mnie do łóżka gdzie zasnęliśmy wtuleni w siebie . Ostatnio ciągle zbiera mi się na wymioty i źle się czuję, ale staram się tego nie okazywać reszcie.


Koniec ♥


Mam nadzieję, że się podoba. Liczę na komentarze, ponieważ wtedy bardziej mnie to mobilizuje ;)) Dziękuję za tyle wejść i zaaapraszam :** Kolejny rozdział już wkrótce :))   Kocham Was






Louis i Natalia ♥






Harry i Karolina ♥

2 komentarze:

  1. booskii ;d
    jest w ciązy ;D
    czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo Tak ciążą to takie piękne słowo..xd Hahaha..xd
    Czekam na Nn <3
    I zapraszam do siebie <3 :)

    OdpowiedzUsuń