środa, 20 czerwca 2012

Rozdział 6 :)



Rano wstałyśmy wcześnie i byłyśmy bardzo wypoczęte. Szybko zjadłyśmy coś i ubrałyśmy się. Ja założyłam to, a Karolina to . Pojechałyśmy szybko na miejsce, aby się zapisać. Miałyśmy ogromną tremę. Po około godzinie nadeszła nasza kolej . Prowadzący wypowiedział nasze imiona, a nam serce biło 100000 razy szybciej i mocniej. Jak już weszłyśmy na scenę zobaczyłyśmy One Direction jako jury. W internecie podobno o tym było głośno, ale my nawet nie byłyśmy zainteresowane znajomością tegorocznego jury. Stojąc na scenie widziałyśmy jak Louis i Harry patrzyli na nas i coś mówili sobie na ucho . Wypytywali nas skąd jesteśmy, jak mamy na imię i tak dalej . Zaczęłyśmy śpiewać. Było to takie cudowne uczucie . Trochę się stresowałyśmy, ale później wszystko przeszło . Skończyła się piosenka . Publiczność i jury wstało oraz zaczęło bić brawa. Ja i Karolina zaczęłyśmy płakać ze szczęścia . Nie mogłam się opanować. Chłopaki powiedzieli, żebyśmy narazie zeszły ze sceny i zaczekały na wyniki. Wystąpiło jeszcze parę osób i nadeszła pora na wyniki . Nasz stres już w tym momencie przeszedł wszelkie granice. Zayn w pewnym momencie powiedział :
Zayn- Dzisiaj nietypowo zacniemy od trzeciego miejsca , a pierwsze zostawimy na koniec ! :D
Niall - A więc tak trzecie miejsce zajmuje...bębenek proszę...Katie Brown ! Gratulujemy !
Liam- Drugie miejsce zajmuje...Brian Mats !  Gratulacje !
Larry- Pierwsze miejsce zajmują ....chcecie wiedzieć kto ?
Publiczność wtedy zaczęła krzyczeć na cały głos TAAAAK..Zresztą jak każdy...niezła adrenalina.
Louis- Zobacz Harrusiu chyba chcą wiedzieć kto wygrał ..hehe
Harry - Nooo, to co powiemy im ?
Louis - No nie wiem, nie wiem ..
Harry - Mhm.. w sumie to chyba za bardzo są ciekawi..no nie ?
Louis nie zdążył nic powiedzieć, bo wszyscy zaczęli krzyczeć, żeby w końcu powiedzieli, ale po chwili jak większość się uspokoiła powiedział :
Louis-No dobra to powiedzmy, bo są baaardzo ciekawi !
Larry- A więc...jest to duet..są to dwie dziewczny, czyli... Natalia i Karolina z Polski !
One Direction - GRATULUJEEEEMYYY !
Nie mam pojęcia jak oni to zrobili, ale podejrzewam, że przed programem sporo to ćwiczyli i powiem szczerze, że wyszło im to świeeetnie. Wszyscy zaczęli krzyczeć : NO NARESZCIE !
My kiedy usłyszałyśmy to  nie mogłyśmy uwierzyć, że to właśnie o nas chodzi ! Zaczęłyśmy skakać i piszczeć z radości ! Chłopcy po paru sekundach podbiegli i też zaczęli krzyczeć oraz skakać ! Nieźle to wyglądało.hehe Kiedy skończyliśmy skakać każdy z osobna do nas podszedł i przytulił. Byłyśmy w siódmym niebie ! :D Po chwili wszystko zostało przerwane , ponieważ chłopcy zaczęli mówić :
One Direction- Waszą główną nagrodą jest.....dobra tu już nie będziemy tyle przedłużać, więc jest to wspólna trasa koncertowa z nami po Europie ! Chcecie z niej skorzystać, czy mamy wymyśleć coś innego ?
N, K- Czy chcemy ? Głupie pytanie ! Oczywiście, że tak ! :D
Z- A, więc wielkie brawa dla naszych tegorocznych zwycięzców !
Po skończonym programie poszłyśmy za kulisy, aby trochę ochłonąć. Nagle do drzwi zapukał Harry i Louis :
L- Cześć, jestem Louis.
H-  Hej , ja Harry, ale pewnie nas znacie - uśmiechnął się cwaniacko i puścił oczko do Karoliny
K- Ja jestem Karolina, miło Was poznać tak osobiście :)
N- Trudno Was nie znać..hehe Ja jestem Natalia.
L- Czy my na siebie nie wpadliśmy w sklepie przy marchewkach ?
N- hahah..to byłeś ty ? Nie poznałam Cię, ale przypuszczam, że pewnie o to chodziło .
L- No właściwie to tak  . Lubisz marchewki ?
N- Ja ? Uwielbiam :D
Po chwili zaczęli się wszyscy śmiać, a Harry zapytał :
H- Może pójdziecie ze mną i Lou dzisiaj na imprezę  ? Uczcilibyśmy Waszą wygraną !
N, K- Mhmm..to całkiem niezły pomysł .
L- Dobra, to za piętnaście minut podjedzie pod główne wejście czarna limuzyna .
Wychodząc  Louis puścił oczko do mnie, a Harry do Karoliny. Co było trochę dziwne, ale Lou wcale nie jest taki zły. Byłyśmy jeszcze bardziej podjarane całą tą sytuacją...


Koniec :)


Dzisiaj miałam większą wenę niż ostatnio . Trochę się rozpisałam . Mam nadzieję, że się podoba. Proszę komentujcie i wpadajcie do mnie ;) Następny już za niedługo :)


Limuzyna, którą dziewczyny pojadą na imprezę.






Larry <3

1 komentarz: