niedziela, 22 lipca 2012

Rozdział 21 : )



L- hmm...NIE !! Ile razy mam ci powtarzać ?
N- Ale ja baaardzo ładnie prooszę  !
L- NIEEE !
N- Obiecuję, że będę ciągle pilnowała jednego z ochroniarzy !
L- Chyba raczej on ciebie
Liam- Czyli się zgadzasz ?
H- No zgódź się w końcu !
Z- No właśnie ! Co ona tu będzie robiła ?! Tak sama ?
L- Okeej, już, już . Zgadzam się, ale jest jeden najważniejszy warunek
N- Yeeaah  ! Dziękuję, dziękuję ! Kocham Cię ! Ale jaki jest ten warunek ?
L- Masz ciągle  trzymać się naszej siódemki albo ochroniarza, którego poproszę, aby Cię pilnował !
Niall- Ej ! Chłopaki, chyba zapomnieliśmy o czymś powiedzieć dziewczynom !
N, K - Ale o czym ?
Z- aaa.. już wiem !
L- No..yy..jakby Wam to powiedzieć..
K- No co ? Mówcie !
Lou - To jak Harry.. powiesz im ?
H- No dobra. Paul wpadł na pomysł abyście zaśpiewały '' WMYB '' tak jak w X- factor tylko, że teraz inną piosenkę,  a my bez pytania Was zgodziliśmy się za Was.
N- mhm..no dobra. W sumie to mi pasuje, ale ja też mam warunek.
K- Ja też się zgadzam .
Lou- Jaki to warunek ?
N- Śpiewacie z nami !
Z- Co? NIE ! To ma być Wasz występ !
Niall- No właśnie ! Czyli twój i Karoliny !
K- No to chociaż bądźcie z nami na scenie wtedy i zaśpiewajcie z nami refren.. co w na to ?
H- To jak chłopaki ? mi taki układ pasuje
Z- Dobra..mi też pasi.
N- Mi też
L- Mi też.
Lou- No i mi .
N- Czyli wszystko jasne i możemy jechać !
Droga zleciała nam bardzo szybko . Przywitaliśmy się z resztą . Najpierw śpiewali chłopcy . Później reszta gości czyli Justin Bieber, Miley Cyrus, Demi Lovato..zaśpiewali po dwie swoje piosenki i nadszedł czas na nas . Weszłyśmy na scenę . Serce zaczęło sto razy mocniej walić, a fanki wrzeszczały jak oszalałe . Nie sądziłam, że ktoś będzie taki zadowolony z naszego występu. Chwilę później wlecieli chłopcy, którzy zaczęli skakać, śmiać się, wygłupiać, machać do fanek. Podczas refrenu chłopcy śpiewali z nami. Każdy był w niebo wzięty . Po skończonej piosence Louis objął mnie, przyciągnął do siebie i namiętnie pocałował. Chyba zapomniał, że widzą nas miliony fanek . W pewnej chwili nastąpiło słynne ''uuu'' na widowni. Harry spojrzał na mnie..ja kiwnęłam głową, bo wiedziała o co mu chodzi. On złapał za mikrofon oraz zapytał :
H- To co chcecie im coś powiedzieć ? - zapytał wskazując na widownię
N- Lou powiedzmy im..hmm?
L- No dobrze, a więc ja i Natalia jesteśmy parą. Mieliśmy to trochę inaczej powiedzieć, ale tak wyszło..
Z- taa..tak wyszło..haha
Odwróciłam się do Zayna i zrobiłam głupią minę, ale widownia zaczęła bić nam brawa. Bałam się, że fanki Lou mnie nie zaakceptują,  no ale jednak nie było aż tak źle. Koncert dobiegł końca. Rozdaliśmy parę autografów, pożegnaliśmy się z Miley, Justinem, Demi i pojechaliśmy do domu. Każdy był bardzo zmęczony, więc poszliśmy spać.

*Następnego dnia ranem *

Obudziłam się dzisiaj chyba jako pierwsza. Zeszłam zrobić na dół śniadanie. Smażyłam naleśniki, aby trochę osłodzić reszcie domownikom życie tak na dobry początek dnia. Nagle poczułam jak ktoś łapie mnie od tyłu i zaczyna całować po szyi. Oczywiście był to mój kochany Louis . Odwróciłam się do niego i pocałowałam go w usta. On na mnie krzywo spojrzał i w jednym momencie przyssał do mnie. Całowaliśmy się, ale przerwał nam Harry mówiąc :


Koniec :)

No i jak ? Może być ? :) Dziękuję, za to że to wgl. czytacie, kocham was :**



Louis i Natalia :**

z nocnego koncertu.jpg

One Direction na koncercie :D



Justin Bieber na wspólnym koncercie z One Direction :D



Demi Lovato na wspólnym koncercie z One Direction :D



Miley Cyrus na wspólnym koncercie z One Direction :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz