wtorek, 24 lipca 2012

Rozdział 22 : )


H- Ekhm..czy wy zawsze musicie to robić w kuchni i przy wszystkich ?
Z- Co jest Harry ?   Znowu się całują ?
Nat.- hahaha..bardzo śmieszne, a poza tym to jakie znowu ?
Niall- A wczoraj to co ? Oj, już nie udawajcie tak...my już wszystko wiemy.
Lou- yy..ale co wiecie ?
Z- Że wy myślicie tylko o jednym ..
N- Nie przejmujcie sie za parę dni będzie chata wolna i możecie działać
Nat.- Ale z Was zboki ! - wystawiłam im język
H- Bardzo nam przykro, ale tacy już jesteśmy ! - uśmiechnął się do nas cwaniacko i puścił mi oczko
Nat.- Hazza zajmij się lepiej Karoliną ..a tak właściwie to kiedy ona ma termin ?
H- No jakoś tak za nie cały miesiąc..- wystawił mi język
Nat. - No i co ? Pewnie nie możesz się już doczekać małej pani Styles ?
H- Noo i to jak. Bedę miał dwie panie Styles - wyszczerzył swoje białe zęby
Nat.- A kiedy planujecie ślub i zaręczyny ?
H-  Mam zamiar się oświadczyć już za parę dni..chyba.
Nat. - A czemu tak z tym zwlekasz ?
H- Bo się boję, że ona odmówi ..
Nat. - Przeciez ona jest w tobie na zabój zakochana !
H- A ślub to chyba połączymy z chrzcinami..
Lou- ooo ! To nawet niezły pomysł ! Dwie rzeczy zalatwić na raz i jakie to słodkie ..heh
Nat. - Noo.. a tak w ogóle to co z tym śniadaniem ?
Lou. - No prawie zrobione
Nat. - To co dzisiaj robimy ?
Z- Dzisiaj chyba leniuchujemy ..co nie ?
Liam- My dzisiaj jesteśmy umówieni w radio !
H- O kurde ! Na smierć zapomniałem o tym ! Natalia zostaniesz z Karoliną, bo wiesz trochę się o nią boję ?!
Nat. - No, spoko- uśmiechnęłam się do niego
H- Dziękuję - pocałował mnie w policzek
Lou- Ejj, bo będę zazdrosny..
H- haha i o to chodziło
Lou- Kochanie pewnie będą pytali o Ciebie..
Nat.- Będzie dobrze- pocałowałam go w policzek
Lou- Tylko w policzek ?
Nat.- A co ? Chciałbyś więcej ?
Lou- W sumie to tak. - wyszczerzył swoje białe ząbki
Nat. - Skromny to ty nie jesteś - wystawiłam mu język
Lou- No wiem :) Kocham Cię
Nat.- Ja Ciebie też .
Po paru minutach każdy zabrał się za jedzenie. Oczywiście chłopcy jak zawsze musieli się ciągle wygłupiać, ale za to w końcu ja i zresztą wszyscy ich kochamy. Chłopcom śpieszyło się do radio, więc naczynia zostały dla mnie. Chociaż tyle, że Karolina trochę mi pomogła, ale ona nie mogła za wiele. Widać po niej iż jest wykończona . Albo mi się wydaje albo nie, ale chyba się od siebie trochę oddaliłyśmy. Mam nadzieję, że wszystko z czasem się zmieni. Kochałam z nią rozmawiać, wygłupiać się, śmiać się z niczego, chodzić na imprezy do klubów czy nawet do kina. No trudno..trzeba będzie to chociaż troszeczkę nadrobić i wydaje mi się, że dzisiaj jest idealna okazja, bo chłopcy już wyszli, a my i tak nie mamy co robić, więc poszłam do niej na górę i zapytałam :
Nat.- I jak się czujesz ?
K- Dobrze, nawet bardzo dobrze. Może pójdziemy do kina ?
Nat. - No pewnie ! W sumie to przyszłam tu po to żeby Cię o to zapytać . :)
K- No widzisz...ja zawsze potrafiłam czytać Ci w myślach !
Nat.- Noo, w tym to zawsze byłaś i jesteś dobra. Ale na pewno dobrze się czujesz ?
K- No raczej :D
Nat.- Dobra to lecę się przebrać i idziemy do tego kina .
Jak powiedziałam tak też zrobiłam. Ubrałam się w to ( tylko, że bez okularów ), a Karolina w to . Zrobiłam sobie lekki makijaż  i mogłyśmy już wychodzić. Przed pójściem do kina chciałyśmy posłuchać wywiadu  z 1D w radio, więc poszłyśmy do Milkshake City, bo podobno można było tam posłuchać. Doszłyśmy tam w kilkanaście minut. Zamówiłyśmy shake One Direction i usiadłyśmy przy jednym ze stolików . Na początku było dosyć spokojnie, ale po pewnym czasie pojawiło się parę fanek i chciały z nami zdjęcie oraz autografy. Nigdy nie sądziłyśmy, że ktoś będzie chciał od nas autograf, a co dopiero z nami zdjęcie. Z niektórymi zamieniłyśmy nawet parę słów . Widziałyśmy, że jak odchodziły od nas z autografem lub naszym zdjęciem to były bardzo podekscytowane. Nareszcie był ten moment, na który tak długo czekałam . Puścili w końcu wywiad z 1D. Pytali na początku w sumie o takie bzdety, ale w końcu nadeszła moja najgorsza część wywiadu, bo zapytano Lou :
- Czy to prawda, że ty i Natalia jesteście parą ?
L- Oczywiście, że tak
- Może opowiesz nam coś więcej na ten  temat ?
L- Bardzo się kochamy. Planujemy nawet nagrać ze sobą jedną piosenkę.
- Czy to oznacza, że zostawiasz zespół ?
L- Oczywiście, że nie. To tylko jedna piosenka, zresztą chłopaki sami to zaproponowali.
To tylko kawałek wywiadu, ale wiem, że będzie tego więcej, bo jesteśmy zaproszeni do telewizji na wywiad. Bałam się, że fanki Lou mnie znienawidzą . Wiem też iż wie o nas już cały świat..to trochę przerażające. Słuchając dalszej części wywiadu troszkę jeszcze rozmyślałam co będzie dalej, ale zaraz postanowiłam przestać i zacząć myśleć pozytywnie. Wywiad się skończył. Nie miałyśmy pojęcia co chłopcy będą teraz robić, ale chyba mają zamiar przyjść do Milkshake City z tego co pamiętam. Dokończyłyśmy nasze shake'i i poszłyśmy do kina. Wybrałyśmy jakąś komedię. Nawet była niezła. Z Karoliną znowu miałyśmy lepszy kontakt. Trochę się pozwierzałyśmy sobie, poplotkowałyśmy..wszystko jak za dawnych lat. W Polsce dawno nie byłyśmy, a chciałabym przedstawić mojej rodzinie Louisa . Mam nadzieję, że go zaakceptują i polubią.  Osobiście wolałabym żeby oni przyjechali tutaj, bo zawsze chcieli zwiedzić oraz zobaczyć Londyn i chyba ich na to namówię, ale to trochę później . Kiedy wyszłam z kina spojrzałam na telefon, a na nim około dwadzieścia sms'ów od Harrego dotyczących Karoliny..gdzie jest, czy wszystko w porządku. Ja mu na te smsy odpisałam tylko ''Jesteśmy razem i wszystko jest ok . '' . On zaraz do mnie zadzwonił oraz kazał natychmiast wracać do domu, bo się o nas martwią. I tak miałyśmy wracać, więc pognałyśmy w kierunku domu. Byłyśmy tak około po trzydziestu minutach. Dzisiejszym dniem byłam strasznie wykończona, więc wzięłam szybki prysznic . Położyłam się do łóżka spać i zasnęłam . Louis czułam, że zaraz położył się  koło mnie . Objął mnie i pocałował w policzek, a później zasnął.

Koniec :)

Wydaje mi się, że ten rozdział jest trochę dłuższy niż ostatnie, więc mam nadzieję, że miło się czytało i podobało . :) Dziękuję za komentarze i liczbę wyświetleń. Jesteście wspaniali :D Kocham Was oraz dziękuję za wszystko :*






Natalia i Louis <3




Chłopcy w radio :)



:D



shake 1D, który dziewczyny sobie kupiły ;D

2 komentarze: