sobota, 6 października 2012

Rozdział 21. :D


' Weszliśmy do środka, a tam ... '

w salonie siedzieli Oliwia, Niall, Danielle, Liam, Perrie i Zayn.
M- ee... a co to ? Jakieś zebranie ?
O- Maja ! Wiesz jak się o Was martwiliśmy ?! Mówiłaś, że już nigdy nie znikniesz bez śladu ...! Myślałam iż coś ci się stało ! Nie wzięłaś telefonu ... NIC !
M- Wie, bardzo Cię przepraszam.
N- To chociaż powiedzcie gdzie byliście ! I co ? Razem ? Osobno ?
Lou- Byliśmy razem, na spacerze, ale zasnęliśmy na plaży. A tak w ogóle to gdzie Harry ?
Z- Tego nie wiemy ...
Liam - Ale odkąd wrócił od Majki był strasznie zdenerwowany. Jakby płakał czy coś ...
M- Wiecie co ... ja już pójdę na górę .
Z- Ale co się stało ?
Lou- Nic ważnego. Dowiecie się w swoim czasie, a nie chcę mówić tego za Majkę i Harrego.
Liam- Noo, dobrze.
Poszłam na górę do swojego pokoju. Znowu zaczęłam płakać. Przypomniało mi się jak Harry przyszedł do mnie w nocy przez balkon. Szkoda, że już nigdy nie będziemy razem, a bardzo bym chciała ... Weszłam na twittera. Pierwsze co chciałam zobaczyć to to czy Harry czegoś nie napisał. Myślałam, że nic, ale jednak napisał :
' Dlaczego ty to ciągle robisz ? Tak bez słowa ... znikasz .. '
Sądziłam iż chodziło to o mnie, a twierdzę tak czytając zdanie .. ' Tak bez słowa ... znikasz .. ' .
Tylko po co on o mnie napisał w swoim tweet'cie skoro ze mną już nie jest. A może się o mnie martwił ? pff..jasne. Dobra muszę skończyć z dawaniem sobie nadziei , że może jednak będzie chciał do mnie wrócić, chociaż znając mnie i tak będę sobie to wmawiała. Wszyscy pod jego wpisem pytali o co chodzi, a pod moimi, Louisa i naszego zamku zdjęciami było większość miłych komentarzy. Bałam się tylko dowiedzieć co się stanie gdy każdy się dowie, że z Harrym nie jesteśmy już razem. Już sobie wyobrażam ile będzie na mnie hejtów, no bo to pewnie będzie iż to moja wina. No trudno może jakoś przeżyję. Odłożyłam laptopa i dalej płakałam siedząc na łóżku oraz wpatrywałam się w jeden punkt za oknem. Nagle do pokoju wszedł Louis :
L- Heej, ej, wiesz co .. emm ... płaczesz  ?
Nic nie odpowiedziałam tylko szlochnęłam.
L- Więc jednak. Proszę postaraj się chociaż dla mnie nie płakać. Dla kogokolwiek tylko proszę już tego nie rób.
M- heh...postaram się.
L- Chciałbym zostać z tobą dłużej, ale musimy jechać na wywiad .
M- Nie ma sprawy i jeszcze raz dziękuję ci .
L- Nie masz za co. Słuchaj jeśli masz ochotę to włącz sobie z nami ten program co teraz będziemy w nim, heh. - uśmiechnął się cwaniacko - A teraz muszę lecieć, paa. Trzymaj się.
M- Spoko, paa.
Na początku nie chciałam nawet myśleć o obejrzeniu tego wywiadu, ale później się rozmyśliłam. Poszłam do Oliwii na dół, bo ona też na pewno miała ochotę, a raczej bardzo chciała to obejrzeć.
M- Hej. Oglądamy razem tu ich wywiad ?
O- No pewnie, ale myślałam, że ...
M- Źle myślałaś ... - wystawiłam jej język
O- Skoro tak, no to okej.
W czasie gdy leciały przed programem reklamy opowiedziałam Oliwii co się wydarzyło między mną, a Harrym no i ogólnie wczorajszy też dzień. Tym razem nie pytała o nic. Nie poznaję jej. Zawsze o cokolwiek mnie podpytała, ale nie tym razem. Z jednej strony było to dosyć wkurzające, ale z drugiej to normalne, że najlepsza przyjaciółka chciałaby wiedzieć co się takiego wydarzyło. Znając mnie pewnie bym się zapytała. Jestem raczej typem osoby bardzo ciekawskiej. Nareszcie po pewnym czasie wywiad się zaczął. Byłam ciekawa o co będą pytani,  a jeszcze bardziej co odpowiedzą ... Najpierw zadawali pytania związane z nową płytą, ale później oczywiście zapytali o ich partnerki . Niall dzisiaj w końcu, po tak długim czasie przyzna się, że od dłuższego czasu jest w związku z Oliwią ! Długo to utrzymywali w tajemnicy, ale podziwiam ich iż tak długo udało się to ukryć przed wszystkimi .
- Niall czy to prawda, że spotykasz się z jakąś dziewczyną i to jest coś więcej niż tylko przyjaźń ?
N- Tak. Ma na imię Oliwia.
- Długo jesteście razem ?
N- Właściwie to tak. - uśmiechnął się szeroko, ale cały czas był zarumieniony
- To gratuluję oraz życzę szczęścia.
N- Dziękujemy.
Zaraz przeszedł do Louisa, Zayna, Liama, ale ich niewiele wypytywał redaktor, bo właściwie to i nich jest wszystko w porządku. Za to gdy przeszedł do pytań o Harrego zaczęły mi lecieć automatycznie łzy.
- Harry, a u Ciebie jak  ? Jak się trzymasz, bo słyszeliśmy, że jak na chwilę obecną to jesteś wolny ...
H- Właściwie to ...
- Tak ?
H- ...

Kooniec :)

Heeej Wam :D Jak tam mija weekend ? ;) Mi baardzo szybko, ale też nie najgorzej :D Z dzisiejszego dnia w sumie jestem zadowolona ..hehe Ale przeraża mnie, że został już tylko jeden dzień wolnego i znooowu do szkoły .. i kolejne 3 testy do napisania w tym tygodniu -.- Masakra jakaś ;/ A rozdział się podoba ? Mi nie. Straaaszne nudy ;/ Przepraszam Was .. Dziękuję za wszystkie komentarze, wyświetlenia i w ogóle za wszyyystko .. Kocham Was <3

+Dziękuję za 9 tysięcy wyświetleń :D Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu ;) Miałam zamiar zrobić podsumowanie ( takie jak zawsze ) ale tym razem się nie wyrobię, bo muszę dokończyć czytanie książki :( DZIĘKUJĘ :***** <3





Louis i Maja :D



Niall i Oliwia :D



One Direction :D

1 komentarz: