niedziela, 14 października 2012

Rozdział 25. :D


' Gdy byłyśmy już wystarczająco blisko zauważyłam ... '

Harry 'ego przyglądającego się nam. No tak ! Jak mogłam być na tyle głupia żeby nie skojarzyć, że przecież w nazwie ' chłopaki ' znajdują się też Harry. Ten, za którym tak cholernie tęsknię. Ale w sumie bardzo się cieszę iż tu przyszłam, bo mogłam go znowu zobaczyć. Brakowało mi tego. Chwilami gdy znowu na niego patrzyłam, po prostu chciałam się na niego rzucić i znowu wtulić, poczuć to ciepło co kiedyś. Gdy przyszłyśmy Niall i Oliwia od razu się na siebie ' rzucili '. Nie wiem czy tak jest naprawdę, ale przynajmniej tak to wygląda iż ich związek jest niemalże idealny. Osobiście uważam, że jedyną rzeczą, o którą mogą się pokłócić jest ' JEDZENIE ', a później to już tylko jak ubrać swoje dzieci. Dobra, ale wróćmy do teraźniejszości. Widziałam, iż chłopcy byli zdziwieni co ja tutaj robię. Ale ja chciałam pokazać, że jestem silna, potrafię być silna. Chłopaki jak zwykle nie mogli obyć się bez piwa, ale trzymali to na trochę później, ponieważ chcieli jeszcze trochę popływać, a że musieli pokazać jacy to oni są ' grzeczni ', więc się powstrzymali. Były ogromne fale i Zayn wpadł na pomysł żeby pójść po surfować ( czy jakoś tak, bo nie wiem jak się to pisze xD ). Gdy oni poszli wypożyczyć deski, ja i Oliwia poszłyśmy do wody się schłodzić. Zaczęłyśmy się chlapać, wygłupiać, śmiać same z siebie. Później zrobiło mi się strasznie zimno, więc wróciłam na koc do Harry 'ego, a Oliwia poszła do chłopaków, którzy ją zawołali aby poszła z nimi. Niall chciał ją nauczyć, a ona była bardzo chętna do tego, więc się zgodziła. Przed odejściem od nas ( ja i Harry ) chłopaki spojrzeli tylko na mnie, jak i Oliwia, ale ja pokiwałam głową na znak ' TAK ' .  Zostałam, więc tylko ja i Harry. Na plaży było pełno ludzi. Przez pierwsze piętnaście minut siedzieliśmy  w ciszy. Żadne z nas się nie odzywało. Tak szczerze to chciałam się w końcu odezwać, bo ta cisza zaczynała robić się trochę krępująca. Nie mam pojęcia dlaczego jednak, ale  coś mnie powstrzymywało . Nie mam pojęcia dlaczego. Nie wiem też dlaczego nie poszedł pływać ze wszystkimi. Ja się najzwyczajniej bałam, szczególnie od poprzedniego razu. Chłopaki rozpalili ognisko, więc chwilami patrzymał na ogień, a chwilami na chłopaków w wodzie no i oczywiście na Oliwię. Strasznie śmiać mi się chciało z niej. Co jakiś czas wpadała do wody. Wyglądało to przekomicznie. Co chwilę czułam na sobie wzrok Hazzy. Trochę mnie to krępowało, ale sama nie byłam lepsza, bo co jakiś czas na niego spoglądałam. Wątpię żeby tego nie nie zauważył. Siedzieliśmy na kocu, już sama nie wiedziałam co mam zrobić, czy może się odezwać, czy coś. W końcu obydwoje się spojrzeliśmy na siebie w tym samym momencie. Zaczęliśmy sobie patrzeć prosto w oczy przez jakiś czas. Miałam wrażenie, że zaraz się pocałujemy. Harry miał się chyba coś do mnie odezwać, ale podeszła do nas jakaś fanka chłopców.
Fanka - Przepraszam, że przeszkadzam, ale czy mogłabym sobie z Wami zrobić zdjęcie, naprawdę mi zależy ..
H- eemm.. no dobrze, jedno zdjęcie chyba nikomu nie zaszkodzi, więc z kim chcesz najpierw ?
Fanka - Ale chciałabym jedno z Wami, z obojgiem, proszę...
M- No, dobrze - uśmiechnęłam się
Ustawiliśmy się do wspólnego zdjęcia. Zrobiła zdjęcie i jeszcze zapytała :
Fanka - eemm..a czy mogłabym się jeszcze do was przytulić ?
H- Jasne. - uśmiechnął się
Przytuliła się do Hazzy. W tym momencie poczułam jakby zazdrość ? Nie wiem czemu..przecież to tylko fanka. Później podeszła do mnie. Przytulając mnie szepnęła mi na ucho :
' I tak wiem, że będziecie ze sobą. Byliście cudowną parą, a teraz widać, że jesteście w sobie zakochani i nie możecie bez siebie żyć ... Trzymam za Was kciuki '
Po tych słowach spojrzała jeszcze na mnie, uśmiechnęła się, podziękowała nam i odeszła. Powiem szczerze, że bardzo zdziwiły mnie jej słowa, ale jednak bardzo ucieszyły. W tym momencie zaczęłam żałować, iż przez tamtą chwilę byłam o nią trochę zazdrosna. Miałam obawy, że może będzie chciał ktoś jeszcze podejść, ale na szczęście nikt tego nie zrobił. Znowu nastąpiła cisza, ale tym razem tylko na chwilę.
H- Maja ... ja ... Czy możemy porozmawiać ?
M- O czym ?
H- Noo, o nas.
M- Harry ... jakich nas, przecież ty masz dziewczynę !
H- No właśnie nie mam ! To porozmawiasz ze mną ? I wysłuchasz co mam ci do powiedzenia ?
M- Przecież rozmawiamy ...
H- No, bo wtedy to wszystko było specjalnie  ! Udawałem, że byłem zazdrosny o Olly'ego, znaczy zawsze byłem o ciebie zazdrosny i nadal jestem, ale wtedy to wszystko, to było specjalnie. Zrobiłem to dla twojego dobra !
M- Co ?! Dla mojego dobra ?! Zgłupiałeś kompletnie ? Czyli teraz ' dobro ' znaczy płakanie po nocach po stracie ukochanej osoby. Myślisz, że mi było z tym wszystkim łatwo ?
H- Mi też było ciężko ! Zrobiłem to, bo widziałem ile hejtów na ciebie leciało i chciałem oszczędzić ci tego wszystkiego.  Wiedziałem jak się musiałaś czuć ! I wtedy przyjąłem propozycję udawania pary z Caroline Flack aby było o niej trochę głośniej w mediach ! Przepraszam, ja nie chciałem tego wszystkiego ! Teraz żałuję ! Kocham Cię ...
M- Ale jakoś nie mówiłam Ci o tym wszystkim, prawda ? O tych wszystkich rzeczach, dlaczego ? Bo cię kochałam, nadal kocham ! - ostatnie słowa powiedziałam o wiele bardziej zniżonym tonem - Dla miłości byłam, jestem w stanie wszystko znieść i nie chciałam Cię martwić ! A ty tak po prostu się poddałeś ! Tak, wiem. Wszystko rozumiem, ale powinieneś by być ze mną szczery ! Ja i tak nie rozumiem dlaczego tak postąpiłeś...Myślałam, że możemy sobie mówić o wszystkim. Ja o tych hejtach nic Ci nie mówiłam, bo nie chciałam Cię po prostu martwić !
H- Ja rozumiem, ale gdybyś mi powiedziała to zareagowałbym na nie jakoś ...
M- No i to zrobiłeś...
H- Ale inaczej ... Maja, przepraszam. Ja naprawdę bardzo tego żałuję. Proszę wybacz mi.
M- Harry ..
H- Proszę ..
M- ...

Kooniec :)


No i jak ? Cieszycie się, że w końcu jest coś z Harry 'm ? :) Dziękuję za wszystkie komentarze i wejścia ! :** Przepraszam za wszystkie błędy ... Następny rozdział nie wiem kiedy się pojawi, chciałabym we wtorek, ale nie wiem, bo w środę mam test z historii i nie wiem czy się wyrobię :/











Maja i Oliwia :D



Chłopcy  :D

3 komentarze:

  1. ewrahsbdjknzdx napisz szybko następny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!! weź przez Cb zaglądnę do słownika bo przymiotników mi brakuje na opisanie twoich pięknych rozdziałów*-* więc ten rozdział jest ujmujący i zachwycający:**** dajesz szybciutko następny!!!!:* Tynka.

    OdpowiedzUsuń
  3. AWWWW <3 Kocham Cię normalnie ,nooo! :D Szybko następnyyy! :P *_______*

    OdpowiedzUsuń