wtorek, 6 listopada 2012

Rozdział 35. :D



Obudziłam się wtulona w Hazzę. Była dwunasta. Wpatrywałam się w słodko śpiącego Harry'ego. Uwielbiałam tak sobie patrzeć. Mogłabym to robić cały czas. Po kilku minutach obudził się.
H- Już nie śpisz ?
M- Jest dwunasta. - zaśmiałam się
H- Co ?! Już ? To dlaczego mnie nie budzisz ?
M- Zbyt słodko spałeś.
H- pff... - uśmiechnął się - Idziemy na śniadanie ?
M- No jasne.
Zeszliśmy obydwoje. Chciałam nam zrobić jakieś pyszne śniadanie, ale w lodówce świeciło pustkami, więc zrobiłam nam tylko z tego co było, czyli kanapki z szynką. Podczas śniadania zaproponowałam abyśmy pojechali na jakieś zakupy skoro nie ma nic do jedzenia w domu. Harry się zgodził, więc poszłam na górę aby się przebrać. Założyłam na siebie to i mogliśmy jechać. Na miejsce dotarliśmy dosyć szybko. W sklepie nie było nawet ruchu. Po sklepie wręcz spacerowaliśmy oraz praliśmy przy okazji potrzebne rzeczy do domu. W końcu zatrzymaliśmy się w jednej alejce, bo nie mogłam się zdecydować co wybrać.
H- To ty tu sobie wybieraj, a ja pójdę dalej. Zaraz wracam.
M- Okej.
Gdy Harry odszedł nadal stałam w tym samym miejscu. Nagle czytając ceny zaczął mi się rozmazywać obraz. A na dodatek źle się poczułam. Oparłam się o wózek, a głowę spuściłam w dół, bo nie mogłam już ustać. W końcu pewna kobieta, w podeszłym wieku podeszła do mnie i zaczęła coś do mnie mówić. Nie miałam sił  aby odpowiedzieć na żadne pytanie, które mi zadawała. Zaczęło podchodzić więcej ludzi. W pewnej chwili zrobiło się wokół mnie wręcz kółeczko. Po chwili wydusiłam z siebie żeby nikt nic nie mówił prasie o tym zdarzeniu. Większość osób wiedziało kim jestem, dlatego nie chciałam zrobić Harry'emu problemu. Wiedziałam, że gdyby się dowiedzieli zaraz byłyby różnego typu plotki na mój temat. Nagle słyszałam jak Harry zaczyna wręcz krzyczeć, aby mógł do mnie dojść.
H- Maja !
Usiadłam na podłodze z braku sił. Nie wiedziałam co się dzieje ze mną. Hazza nareszcie się przez nich wszystkich przecisnął po czym doszedł do mnie.
H- Maja, co ci jest ?
Nic nie odpowiedziałam tylko wtuliłam się w niego. On usiadł obok mnie na podłodze oraz pocałował w czoło. Siedzieliśmy tak około piętnaście minut. Cała się trzęsłam. Nie wiedziałam dlaczego ostatnio takie rzeczy się ze mną dzieją.
H- Już ci lepiej ?
M- Tak - wymusiłam uśmiech
H- Chodź. Zapłacimy za zakupy i jedziemy do lekarza ... i żadnego gadania !
M- Niee ! Harry proszę. To wszystko pewnie dlatego, że prawie nic nie jadłam .
H- Dobra, ale to jest ostatni raz kiedy ci ulegam. Jeśli to się powtórzy wtedy bez żadnego twojego gadania jedziemy do lekarza, czy to jasne ?
M- eemm...no dobrze. -zawahałam się
Nienawidziłam lekarzy i dentystów, bo panicznie się ich bałam. Wstaliśmy oraz udaliśmy się do mega długiej kolejki. Widziałam, że Harry się martwi. Nie lubię go w takim stanie. Chciałam jakoś go rozśmieszyć, więc opowiadałam mu jakieś śmieszne rzeczy, ale na niego niezbyt to działało.
M- Harry  ! Proszę, przestań już.
H- Ale co ?
M - No to co teraz robisz !
H- Ale ja stoję  !
M- Nie ! Martwisz się .
H-  A jak mam się o ciebie nie martwić skoro od wczoraj coś jest z Tobą nie tak !?
M- Wszystko jest ok. Nie potrzebnie w ogóle sobie głowę tym zawracasz !
H- Dobrze. Postaram się mniej.
M- Jak chcesz, ale chociaż tego tak nie okazuj, bo mnie rozniesie jak ty ciągle chodzisz taki przygnębiony ..
H- Przepraszam - musnął moje usta
M- Nie masz za co - uśmiechnęłam się lekko - Poradzisz sobie  z tymi zakupami, bo chciałam iść jeszcze na chwilę do łazienki.
H- No pewnie. Ale co znowu źle się czujesz  ?
M- Nie ! - wystawiłam mu język
Udałam się w stronę łazienki. Przechodząc obok jednego ze sklepów zobaczyłam tam ...


Koooniec :)


No i jak rozdział ? Podoba się ? Mam nadzieję, że tak :D Więc chcecie znów z Harry'm ? Skoro tak, to ok ... dla Was wszystko :) xD Proszę was o szczere opinie ;)) I dziękuję za wszystkie komentarze :** Kooocham Was <3







Harry :D







Harry i Maja :D

3 komentarze:

  1. Cudownyy*..* Nie mogę się doczekać następnego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Przepraszam, że nie komentowałam poprzednich ale coś mi się zepsuło i nie mogłam dodać komentarza :/ ale nie ważne bo już mogę ♥ Jesteś Świetna!!!;*
    Tynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaj Dalej Bo cie zabije ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jesteś genialna :-)

    OdpowiedzUsuń