wtorek, 20 listopada 2012

Rozdział 42. :D



*Oczami Mai *

Obudziłam się o około dziesiątej. Obok mnie nie było Loczka.
'Pewnie nie wrócił na noc ' - pomyślałam
Czułam jakieś ładne zapachy z dołu, które pewnie były dzięki Gemmie. Zeszłam po schodach i zobaczyłam tam Harry'ego robiącego naleśniki. Wieczorem słyszałam przez sen tak jakby się kłócili, ale z tego co widzę to chyba już jest w porządku między nimi.
H- Dzień dobry śpiochu - powiedział po czym podszedł do mnie i chciał mnie pocałować, ale się odsunęłam
M- Cześć Gemma - posłałam jej ciepły uśmiech
Zaczęłyśmy trochę plotkować, śmiejąc się przy tym. Nagle przede mną leżała porcja pysznych naleśników. Spojrzałam dziwnym wzrokiem na Gemmę.
G- Na mnie nie patrz. - zaśmiała się
H- Jedz. Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia .. jakby to powiedział Niall ...ewentualnie sam by ci je zjadł z talerza ..no, ale nic.. jedz, smacznego.
Zaśmiałam się na samą myśl o Horanku stojącym przede mną i mówiącym mi to.
M- Dziękuję - powiedziałam obojętnie
Harry również zaczął konsumować jedzenie siadając naprzeciwko mnie. Jedliśmy w ciszy. Starałam się unikać wzroku Hazzy. W końcu wstał ze swojego miejsca. Myślałam, że idzie do lodówki czy gdzieś, ale on objął mnie od tyłu i zaczął szeptać do ucha.
H- Skarbie, wybacz mi za wczoraj. - przeszedł mnie przyjemny dreszcz
M- Myślisz, że naleśniki załatwią sprawę ?!
On na chwilę poleciał na korytarz i zaraz do mnie wrócił.
H- Nieee ! Dlatego ... mam też to ! - wyciągnął zza siebie bukiet róż
M- Co za dużo to nie zdrowo ! - wystawiłam mu język
Udałam się przed telewizor. Położyłam się na sofie i zaczęłam oglądać jakiś denny film co prawda, ale lepsze to niż nic. Po chwili znowu obok mnie był Harry. Uklęknął przed kanapą tak żeby być mniej więcej na mojej wysokości. Zaczął całować moją szyję, dekolt, brzuch. Siedziałam cały czas obojętnie. Gdy całował brzuch coś mnie tknęło i zrobiło mi się strasznie żal, że on o niczym nie wie, ale mimo to nie mogłam mu powiedzieć.
M- Przeszkadzasz mi.
Ten nie zważając na moje słowa pocałował mnie w usta po czym spojrzał w moje oczy.
H- Wybacz mi .
Gdy widziałam te słodkie oczka nie mogłam im się dłużej oprzeć, więc wpiłam się w jego usta. Po oderwaniu się od niego powiedziałam :
M- Ale nie rób mi już takich numerów.
H- Postaram się.
M- Chociaż tyle, że nie obiecujesz.
Gemma gdzieś wyszła z domu, nawet nie wiedzieliśmy dokładnie, w którym momencie. Harry położył się na mnie, ale starał się, aby jego cały ciężar nie był aż tak bardzo odczuwalny na moim ciele za co byłam mu bardzo wdzięczna. Zaczęliśmy się znowu całować, gdy nagle do domu wparowali chłopcy. Kiedy tylko stanęli w progu Styles automatycznie zleciał na podłogę. Niall zaczął się panicznie z niego śmiać.
H- No nie, a ci czego tu ? I na dodatek w takich momentach ... - mówił pod nosem, ale usłyszałam to
Lou- No siemanko wy moje kevinki ! - wyszczerzył się
Liam- Ojojojć, chyba przyszliśmy w złym momencie ..
H- Jak wy tu w ogóle weszliście  ?!
Z- No co ty od nas chcesz ? Drzwi były otwarte - wystawił mu język
Do chłopaków nie mam zamiaru się odzywać ... przynajmniej jak na razie, bo jestem nadal na nich wkurzona za wczoraj. Udałam się do kuchni w celu uniknięcia ich towarzystwa chociaż na chwilę. Weszłam do kuchni, a tam Niall z głową w lodówce.
M- Horan ! Co ty tutaj robisz ?!
N- Jem - wyszczerzył się  - Lubię waszą lodówkę .
M- Ty lubisz każdą lodówkę - zaśmiałam się
N- Nie moja wina, że one są takie wyjątkowe - wystawił mi język
M- Noo, na pewno.
Jednak ta złość na chłopaków momentalnie mi przeszła po ' rozmowie ' z Niall'em, więc postanowiłam się normalnie zachowywać. Trochę pogadaliśmy z Horankiem siedząc w kuchni ... o wszystkim i o niczym. Podobno Oliwia musiała na jakiś czas wyjechać do Polski. Ja niestety straciłam w sumie z nią kontakt, bo już nie jest taki jak kiedyś, ale ciągle kontaktujemy się telefonicznie, chociaż tyle. Bo nie wiem czy bym bez niej przeżyła.
H- Chodźcie do salonu, obejrzymy jakiś film, a nie będziecie do siebie zarywać ... tymbardziej, że obydwoje jesteście w związku, tak dla przypomnienia !
M- Kochanie nie złość się tak - podeszłam do niego i musnęłam w usta
Chłopaki - fuuuuj !
Lou - Jesteście okropni ! I dlaczego mnie zdradzasz i to na moich oczach ?! Wiesz jak ja się teraz czuję ?! Mógłbyś chociaż to robić w ukryciu !!
H- Słoneczko, wiesz,  że ty też jesteś dla mnie najważniejszy .. - przytulili się
Liam- Dobra ! Przestańcie, bo to już trochę chore jest
Z- Ktoś tu chyba nie w humorku - zaśmiał się Zayn
Po słowach ' Daddy'ego ' Harry i Louis spojrzeli na siebie po czym w tym samym momencie wystawili w swoją stronę język. Wszyscy zaczęli się śmiać. Chłopcy jutro wyjeżdżają na tydzień do Sydney, więc muszę się nimi nacieszyć. Zaczęliśmy w końcu oglądać horror. Oczywiście nie obyło się bez zbędnych komentarzy chłopaków. Z nimi oglądanie horrorów po bardzo krótkim czasie jest jak oglądanie komedii. Wszyscy się śmiali w niebogłosy. Po jakimś czasie do domu wróciła Gemma. Przywitała się z chłopakami i po chwili dołączyła do wspólnego oglądania. Zleciał nam w ten sposób cały dzień, bo na zegarku była już dwudziesta. Znowu włączyli jakiś film i po około godzinie oglądania go zasnęłam na kolanach Hazzy.


*Oczami Harry'ego *


Zasnąłem na filmie. Gdy Gemma mnie obudziła zauważyłem, iż Maja śpi na moich kolanach. Delikatnie ją podniosłem oraz zaniosłem do naszego łóżka gdzie ponownie usnąłem, a właściwie usnęliśmy ..



Kooniec :)


Na początku chciałam wam baardzo podziękować za tyle komentarzy :** Dziękuję też za nominację ;) <33 Naprawdę jestem bardzo wam za wszystko wdzięczna <33 Kooocham Was <3 :**

+Dziękuję za 14 000 wyświetleń bloga :D Jesteście niesamowite *.*




Harry i Lou :D


Tumblr_m1kmuvuwpy1qjape9o1_500_large


Maja i Harry :D




1D :D

13 komentarzy:

  1. hahahah ten dialog z Niallem był genialny hahaha nie mogę się przestać śmiać :D Horan ! Co ty tutaj robisz ?!
    N- Jem - wyszczerzył się - Lubię waszą lodówkę .
    M- Ty lubisz każdą lodówkę - zaśmiałam się
    hhahhaha jak Ty to robisz , że piszesz takk genialnie ? :D <3
    koocham Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak są mega świetne ! Kocham ! Weź pisz szybciej bo nie wytrzymam !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG O BOOOOOOOOOOOOŻE NIESAMOWITY Z KAŻDĄ CZĘŚCIĄ JESZCZE BARDZIEJ KOCHAM TWOJEGO BLOGA ! PISZ SZYBKO ! BO UMRĘ ! <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś weszłam na twojego bloga i jest genialny zaczęłam czytać opowiadanie lecz gdy chciałam wejśc w archiwum na: lipiec to nie mogę bo wyskakuje jakieś nebespieczeństwo itd. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci ta strona wyskakuje to masz tam wróć i obok zaawansowane to kliknij zaawansowane i tam będziesz czy chcesz wejść na własna odpowiedzialność i jak w to wejdziesz to ci się pojawią rozdziały z lipca

      Usuń
  5. Jezuniu Świetny ! Nie umiem wyrazić w słowach jak bardzo kocham twój blog ! Pisz szybkoooo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twojego bloga jest świetny nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. OMFG! Jesteś zajebista, nie wiedziałam,że masz taki talent <3 Czytając ,śmiałam się. Kooocham Cię <3 Jezu,moja przyjaciółka jest genialna <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. omnomomnomnom *______* świetny, genialny
    i jeszcze ten dialog z Horanałkę fenomenalny
    polecam go wszystkim : D

    spam :
    zapraszam do siebie zaczęłam dziś rozdział już się pojawił : )
    keep-calm-and-listen-to-your-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się Ciebie zapytać , z kim będzie kolejne opowiadanie ? :)
    Bardzo bym chciała żeby był on o Louisie :) /Patii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam już ostatnio parę ankiet i wyszło, że z Harry'm ..

      Usuń
    2. Z Harrym było już, w sumie to teraz jest . Ale dobrze :) /Patii

      Usuń
  10. Świetny rozdział! *.*
    Nie mogę doczekac się kolejnego! :)
    Zapraszam także na mojego bloga, dopiero zaczynam więc jest to dla mnie bardzo ważne:**
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń