środa, 8 sierpnia 2012

4000 wyświetleń *__*

Wooow ! :D Jesteście cudowni ! Dziękuję Wam.. naprawdę :) Jestem Wam ogromnie wdzięczna za to, że komentujecie, czytacie i wchodzicie na mojego bloga =) Bardzo się cieszę, że jest już ponad 4000 wyświetleń ! :D Nie sądziłam, że w ciągu tak krótkiego czasu będzie aż tyle wejść :) Myślałam, że moje opowiadanie i imaginy nie będą nikomu się podobały, oraz że nikt nie będzie wchodził, a tu taka miła niespodzianka :D Bardzo Was kocham i jeszcze raz dziękuję za wszystko :****  ♥   A na koniec jak zwykle mały przeglądzik ;)

Liczba wyświetleń stron według krajów:
Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
Polska   3566
Rosja   89
Węgry   64
Stany Zjednoczone   55
Francja   22
Niemcy   18
Szwecja   11
Wielka Brytania   4
Grecja
Cypr    2
Rumunia   2
Indie   1
Finlandia   1
Łotwa   1
Chorwacja   1
Malezja   1
Turcja   1

Dziękuuję :**

A tu macie piątkę przystojniaków :D ♥



♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz