piątek, 24 sierpnia 2012

Prolog.



Dzisiaj zaczynają się wakacje. W tym roku Oliwia przyjeżdża do mnie, do Londynu na dwa dni i wylatujemy do mojego taty, który mieszka w Los Angeles. Tam mamy zamiar spędzić około miesiąc czasu. Jeżeli coś się zmieni to wrócimy wcześniej albo później. Po wypoczynku w LA mamy zamiar drugi miesiąc spędzić w Londynie. Bardzo mi tu brakuje Oliwii. Wiem, że ona zawsze chciała zamieszkać w Londynie. Mam nadzieję, że moja mama przekona ciocię oraz Oliwia zamieszka razem z nami. Właśnie jadę po nią na lotnisko, bo dzisiaj przylatuje. Na lotnisku nie czekałam na nią niedługo. Samolot wylądował po dziesięciu minutach. Nareszcie po takim czasie zobaczyłam jej uśmiechniętą twarz. Przywitałyśmy się ze sobą oraz pojechałyśmy do mojego domu. Tam przywitała się z moją mamą, zjadłyśmy razem obiad i poszłyśmy obejrzeć jakiś fajny film. Ten dzień szybko zleciał. Zanim się obejrzałyśmy była już 23.00, więc postanowiłyśmy się umyć oraz pójść spać.


Nie wiem czy dobrze napisałam prolog, ale mam nadzieję, że nie jest aż tak źle. Bardzo Was proszę pomóżcie, bo ja nadal nie wiem z kim mam pisać kolejne rozdziały ..czy z Harrym ma być główna bohaterka czy może z Louisem  ;/   Proszę, głosujcie w ankiecie ! Będę naprawdę bardzo wdzięczna :) Z góry dziękuję ;)

1 komentarz: