niedziela, 26 sierpnia 2012

Rozdział 1. :D


Jutro wyjeżdżamy do Los Angeles ! Aaa ! Nareszcie ! Nie mogłam się doczekać kiedy w końcu zobaczę się z tatą. Nie widzieliśmy się chyba rok, ale to wszystko przez szkołę, obowiązki oraz odległość jaka nas dzieliła od siebie czy nawet strefa czasowa. Czasami tylko rozmawialiśmy na Skypie. Moja mama spędza te wakacje w Polsce, ponieważ postanowiła tam wyjechać na jakieś dwa tygodnie, bo chciała odwiedzić rodzinę, przyjaciół. Dzisiaj z Oliwią wstałyśmy o około trzynastej. Od razu zeszłyśmy na obiad. Zjadłyśmy oraz udałam się do toalety. Wzięłam zimny prysznic i ubrałam się w to . Kiedy wyszłam z łazienki zobaczyłam, że Oliwia płacze, trzymając telefon w ręce. Od razu pomyślałam iż mogło coś się stać z Tomkiem...nie wiem czemu o nim pomyślałam, ale zapytałam :
M- Oliwia. Słońce czemu płaczesz ?
O- No, bo Tomek..- mówiła ciągle szlochając
M- Co Tomek ? Uspokój się i mi powiedz...hmm ?
O- Tomek ze mną zerwał..- jeszcze bardziej się rozpłakała
M- Kochanie. Już nie płacz. Uśmiechnij się :D Znajdę Ci nowego chłopaka, będzie lepszy niż Tomek...zobaczysz :)
O- Nawet nie zapytasz dlaczego ze mną zerwał ?
M- Jakbyś chciała albo będziesz chciała to pewnie sama mi powiesz - walnęłam jej smajla :D
O- Kocham Cię za to :)
M- Ja Ciebie też kocham, ale teraz idź do łazienki się przebierz czy co tam chcesz robić, bo idziemy na zakupy :D
Oliwia poszła do łazienki się ogarnąć, a ja w tym czasie przejrzałam fb oraz tt. Za wiele się nie wydarzyło, więc zeszłam z laptopa. Po chwili z toalety wyszła Oliwka ubrana w to . Wyglądała świetnie. Kiedy byłyśmy gotowe postanowiłam, że wyciągnę Oliwię na zakupy. Poza tym to i tak chciałam trochę uzupełnić moją garderobę, tymbardziej przed jutrzejszym wyjazdem. Po około dwudziestu minutach dotarłyśmy na miejsce. Chodziłyśmy od jednego sklepu do drugiego...i tak w kółko. Kupiłyśmy sobie po kilka rzeczy. Następnie poszłyśmy na lody. Kupiłyśmy sobie po pucharze pysznych lodów. Były przepyszne. Jedząc je Oliwia weszła znowu na temat Tomka :
O- Wracając do Tomka..to przepraszam cię.
M- Ale czemu ?
O- Że od razu ci nie powiedziałam o co chodzi z tym zerwaniem..
M- Rozumiem i wcale się nie gniewam. Po prostu pewnie nie miałeś siły ani ochoty o tym gadać.
O- To dobrze, że się nie gniewasz, a więc tak..dostałam od niego sms'a ..kumasz ? Sms'a !! Po dwóch latach bycia razem ! No, ale dobra brzmiał tak.. :
' Przepraszam, że przez telefon, ale teraz nie mamy za bardzo jak się spotkać. Nie chcę cię ranić, ale to już po prostu nie ma sensu. Nie możemy być już ze sobą. Poza tym to i tak nie będziemy się widzieć dwa miesiące...jak nie dłużej. Tomek xx '
M- Przykro mi. Tylko mi tu nie płacz ! Proszę ! Nie ma sensu żebyś traciła czas na płacz, więc niech już stracę oraz zacznę ten temat...jak ci się układa z twoim mężem ?
O- Jakim znowu mężem ?!
M- To ty nie wiesz jak się nazywa twój mąż ?!
O- aaa ! Mówisz o Niallu..hehe . Zapomniałam z tego wszystkiego ! A właśnie ! Wiesz co słyszałam ?!
M- Jeszcze nie wiem, ale pewnie za momencik się dowiem  ! ^^
O- One Direction też będą w Los Angeles wtedy kiedy my !!
M- Co ?!
O- Noo ! Ej, błagam cię ! Pójdziemy na ich koncert gdyby był ?
M- Ale wiesz, że ..
O- Tak wiem, że ty za nimi nie przepadasz, ale może zrób to dla mnie ?! :)
M- No nie wiem, jeszcze zobaczymy. - wystawiłam jej język
Po lodach i rozmowie udałyśmy się do domu aby się spakować oraz naszykować na jutrzejszy dzień. Kiedy byłyśmy już w domu zaczęłyśmy się pakować. Szykowałyśmy się jakieś trzy godziny. To i tak nasz rekordowy czas :D Jutro z rana nareszcie jedziemy do LA. Już nie możemy się doczekać co się tam wydarzy, a wydaje mi się, że baardzo duużo :D Późnym wieczorem położyłyśmy się spać.

Koniec ...

I jak pierwszy rozdział ? :D Może być ? Liczę, że tak :) Bardzo Wam dziękuję za udział w ankiecie ! Pomogłyście mi i to bardzo :* Mam nadzieję, że Ci co głosowali na innego chłopaka niż ten co wygrał to również będziecie czytały tego bloga :) Kooocham Was i pozdrawiam <3 Zapraszam na kolejny rozdział ;)





Puchar z lodami dziewczyn :D



Maja i Oliwia :D

5 komentarzy:

  1. Świetny, świetny, świetny rozdział !
    Fajnie się zaczyna : )
    Na pewno będę czytać i komentować ; )
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:

    www.best-friend-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, już chyba 3 raz próbuję zostawić tu komentarz i się zacina ;/
    Ale ja się uparłam i skomentuję ten rozdział choćby nie wiem co! xD
    Bo naprawdę warto ^^
    Już uwielbiam Twoje opowiadanie, cudownie się zapowiada <33
    I w sumie dobrze, że Tomek zerwał z Oliwią (tak, wiem, jestem okropna i bezczelna XD) ale wtedy może będzie z którymś z One Direction, hmm ?
    Na pewno tak będzie ;D
    Będę tutaj częściej wpadać ♥
    Czekam na NN i w wolnych chwilach zapraszam też do siebie :

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada *__* obiecuję ,że będę czytać :D już się nie mogę doczekac następnego rozdziału! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto wygrał w ankiecie?:*

    OdpowiedzUsuń