piątek, 17 sierpnia 2012

Informacja.

Rozdział 33 miał być dodany dopiero jutro, ale dzisiaj jakoś tak zmieniłam zdanie :D Mam nadzieję, że się z tego cieszycie :) Chciałam dodać go jakieś 2-3 h temu, ale nie chcąco wszystko co napisałam usunęło mi się po czym się wkurzyłam oraz wyłączyłam stronę bloga. No, ale nic. Napisałam znowu no i jest nowy, a zarazem ostatni rozdział tego opowiadania.. Teraz mam zamiar dodać parę pojedynczych imaginów, które kiedyś napisałam. Mam zamiar tak jak do tej pory dodawać co dwa dni. Za jakiś czas..ale nie aż tak długo mam zamiar dodać i oczywiście zacząć pisać nowe opowiadanie. Nie wiem jeszcze kogo będzie dotyczyło...może nie o Louisie w roli głównej, może o nim ..no nie wiem..jeszcze muszę się zastanowić. W ogóle jeżeli to następne opowiadanie nie byłoby o Lou to też byście czytali !? Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ! :* Kocham Was <3 Mam nadzieję, że nadal będziecie zaglądały na mojego bloga :)

Miłego końca wakacji życzę :D <3 :**

3 komentarze:

  1. jak by nie było z Lou to bym cczytała także ale lepiej z Lou żeby było :D i wgl świetnie piszesz ja kocham Twojego bloga , zaglądam codziennie na nigo i oczekuje nowych rozdziałów :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje imaginy :D Oczywiście, że z Lou! <3 Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to ,jak piszesz <3 ale baaardzo bym chciała żeby było z Harrym :p <3

    OdpowiedzUsuń