niedziela, 2 września 2012

6000 wyświetleń *_* ♥

huhuhu, już ponad 6000 wyświetleń :D Nawet nie wiecie jak się cieszę : D  Miło jest widzieć statystyki albo czytać nowe komentarze... aż mi się uśmiech robi sam na twarzy. Wtedy widzę, że komuś się podoba to co piszę i robię to nie na darmo, tylko dla kogoś. Bardzo Wam za to dziękuję :** Cieszę się, że mam stałych czytelników ;) Dziękuję też, że jest tyle osób  które czytają to z innych krajów :) Naprawdę jestem wtedy przeeeeszczęśliwa :D Mam nadzieję, że nadal będziecie tu zaglądać oraz komentować :)) Na stronie blogu pokazuje mi się tylko dziesięć krajów, które najczęściej tu wchodzą, ale ja zawsze zapisuję nawet te, które weszły tu tylko raz :)) Kocham Was i jeszcze raz dziękuję za wszystko ♥


Zapraszam już jutro na kolejny rozdział :D


Tu jak zawsze macie przegląd :



Liczba wyświetleń stron według krajów:
Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga


Polska   5382
Rosja   145
Węgry   82
Stany Zjednoczone   77
Francja   52
Niemcy   26
Szwecja   11
Wielka Brytania    5
Rumunia   5
Grecja   3
Cypr   2
Łotwa   2
Indie   2
Malezja   1
Chorwacja   1
Turcja   1
Indonezja    1
Bangladesz   1
Kambodża    1
Arabia Saudyjska   1
Finlandia   1


Woow aż 21 krajów :D Bardzo się z tego cieszę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz