wtorek, 25 września 2012

Rozdział 16. :D


*Oczami Oliwii *

Obudziły mnie promienie słońca. Coś było nie tak. Ktoś był do mnie przytulony od tyłu. Na początku pomyślałam, że Majka czegoś się w nocy przestraszyła i przyleciała do mnie, ale kiedy  się odwróciłam ujrzałam mojego kochanego chłopaka. Jeszcze sobie słodko spał, a ja postanowiłam wstać, umyć się oraz ubrać jak na razie w to ( ale bez torebki ) . Wszyscy jeszcze spali, więc postanowiłam pójść zrobić śniadanie. Gala miała się rozpocząć o piętnastej, a była dopiero dziewiąta, więc mieliśmy jeszcze trochę czasu. Zrobiłam zapiekanki. Przygotowałam dla każdego i poszłam na górę. Najpierw leciutko zapukałam oraz uchyliłam drzwi. Zobaczyłam słodko śpiących ze sobą Maję oraz Harrego to nie miałam serca ich budzić. Następnym moim celem był mój pokój gdzie spał Niall. Zaczęłam go całować w szyję, policzek, usta, a ten po jakimś czasie obudził się.
N- oww, kogo ja widzę. Takie pobudki to mogę mieć częściej. - uśmiechnął się cwaniacko
O- Zobaczymy co się da zrobić - wystawiłam mu język
Zaczęliśmy się całować, ale musiałam to przerwać.
O- Skarbie, chodźmy na dół zjeść śniadanie, bo się spóźnicie na galę.
N- No dobrze.
Zwlekliśmy się z łóżka. Poszliśmy na dół i zaczęliśmy jeść śniadanko.

*Oczami Mai *

Obudziłam się wtulona w Hazzę. Czułam, że bawi się moimi włosami. Przywitałam go pocałunkiem w usta. Były takie cudowne, sama rozkosz. Założyłam tylko szlafrok i zaciągnęłam Harrego na śniadanie. Każdemu dopisywał bardzo dobry humor. Dzisiaj ta gala. Już nie mogłam się doczekać.
H- Dobra Niall, musimy już lecieć, bo Paul się będzie wściekał.
M- Będę tęsknić. - pocałowałam go w usta
H- Ja za tobą też kotku.
N- Paa, będziemy po was o czternastej.
O- Ok, kocham cię
N- Ja ciebie też
Przytuliliśmy się ostatni raz i wyszli. Z Oliwią po śniadaniu zaczęłyśmy oglądać jakiś film. Po obejrzeniu go było bardzo późno . Obydwie poszłyśmy się szykować. Po dwóch godzinach chłopaki czekali już na nas pod domem. Pierwsza zeszła do nich Oliwia ubrana w to , a fryzurę miała taką . Wyglądała naprawdę cudnie. Ja natomiast musiałam jeszcze trochę poprawić makijaż, więc zeszłam około pięć minut później ubrana w to , a włosy miałam takie . Gdy byłam na dole zobaczyłam Harrego, który patrzył w moją stronę jakby zobaczył ducha conajmniej.
M- Harry ... Czy coś się stało ?
H- Nie, po prostu wyglądasz przepięknie.
M- Dziękuję. Starałam się nie przynieść ci wstydu...
H- Nigdy nie przyniesiesz mi wstydu - musnął delikatnie moje usta - Kocham Cię i nigdy nie przestanę
M- Ja ciebie też kocham.
Poszliśmy do limuzyny. W środku już wszyscy byli nawet Eleanor, którą zaprosił Tomlinson. Mam nadzieję, że im się ułoży, bo ona wydaje się być naprawdę bardzo miła. Po jakimś czasie byliśmy na miejscu. Z dziewczynami chciałyśmy iść zaraz za chłopakami, bo to w końcu oni są sławni, ale oni byli zdecydowanie zbyt uparci i każdy z nich wziął swoją partnerkę za rękę. Wszyscy uśmiechaliśmy się szeroko do fanów chłopaków. Niektórzy chcieli nawet z nami zdjęcie, a my się godziłyśmy. W końcu zaczęło się to na co najbardziej czekają chłopcy. Osobiście jeszcze nigdy nie spotkałam tyle gwiazd w jednym miejscu. To było coś niesamowitego. Musiałam szybko skorzystać z toalety, więc udałam się w jej kierunku. Idąc rozglądałam się na wszelkie strony aż wpadłam na kogoś, a raczej ten ktoś na mnie.
- Ojj, przepraszam. Nie zauważyłem Cię.
M- Nie no spoko, tylko mógłbyś uważać.
- Jestem Olly Murs.
M- Hej. Ja jestem Maja.
O- Śliczne imię.
M- taa, dzięki. Przepraszam, ale muszę już iść.
O- Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy.
Uśmiechnęłam się tylko do niego oraz udałam do toalety. Gdy wróciłam z niej usiadłam obok Harrego. Widziałam, że strasznie się denerwuje, zresztą nie tylko on. Reszta też, więc przytuliłam Harrego od tyłu, ponieważ my siedziałyśmy rząd wyżej niż oni. Bardzo im zależało na tym. W końcu usłyszeliśmy, że zdobyli pierwszą statuetkę, drugą i trzecią. Strasznie wszyscy byliśmy szczęśliwi z tego powodu. To było niesamowite, że tyle osiągnęli w tak krótkim czasie. Gdy już usiedli na miejscu, ale tylko czwórka, bo Harry podbiegł do mnie oraz pocałował mnie bardzo czule. Uwielbiałam jego pocałunki. Były delikatne, ale zarazem  brutalne. Wszyscy  na nas patrzyli. Większość zaczęła robić nam zdjęcia. Po oderwaniu się od siebie poszliśmy na swoje miejsca. Nietypowo po gali miał odbyć się bal dla wszystkich. Ogólnie byli wynajęci ludzie, którzy byli odpowiedzialni za muzykę, ale kto chciał również mógł zaśpiewać. Nasza ' ekipa ' dostała jeden stolik, który był wyznaczony dla nas tylko i wyłącznie. Zaczęły lecieć wolne piosenki. Chłopaki jakby się zmówili, bo w jednym momencie poprosili nas o zatańczenie z nimi. Oczywiście się zgodziłyśmy. Z Harrym nie odrywaliśmy się od siebie. Byliśmy ciągle przytuleni do siebie. Było mi z nim tak dobrze. Po jakimś czasie wróciliśmy do stolika. Z dziewczynami bardzo sie polubiłyśmy. Nagle rozmowę przerwała nam prasa. Wzięli chłopaków na ' stronę ', a my nadal rozmawialiśmy. Nagle dołączył się do nas Olly. Dziewczyny kiedy on przyszedł powiedziały, że idą po drinka, a ja zostałam sama z nim. Nawet miło mi się rozmawiało. Jest bardzo zabawny. W pewnym momencie ...


Koniec : )


Jednak udało mi się przepisać. :) Ale następny to naprawdę wątpię żebym dodała za dwa dni ;/ Muszę się nauczyć na polski, więc nie będę miała za bardzo kiedy dodać :< No, ale zobaczymy .. Gdybym nie dodała to baaardzo Was przepraszam ... Proszę o szczere opinie :) Dziękuję pewnemu anonimowi, że powiedział / powiedziała co tak naprawdę myśli ;) Dziękuję też Tynce za dodawanie komentarzy regularnie :*** Kocham Was <3



Olly Murs :D




Chłopaki na gali :D

tumblr_m8m84lbBmZ1rc_FD_orig.gif
 
Niall i Oliwia :D
 
110ci.jpg
 
Harry i Maja :D

3 komentarze:

  1. ojjejjuuu dziekuje Ci bardzooo :**** ale nie musisz mi dziekowac bo to ja dziekuje Tb :) moje komentrze i tak nie wyrazaja tego jak sie ciesze gdy czytam Twoje opowiadanie:));* a propo tez sie musze na polski uczyc :/ alr mam nadzieje ze dodasz w najblizszym czasie nexta:* booo uuuuuj zdrade wyczowam xD ale mam nadzieje ze wszystko dobrze sie potoczy ;)

    wiemm rozpisalam sie ale jestem po prostu Ci wdzieczna za tego bloga bo go uwielbiam tak samo jak Cb:*Dzieki jesli to przeczytalas :**** Tynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam ;) Miłe i zaskakujące :))) Ja też cię uwielbiam <3 Nawet nie wiesz jak się cieszę gdy chociaż ty komentujesz ;D Bo wtedy wiem, że ktokolwiek to czyta :)

      Usuń
    2. Nie tylko ja:) poleciilam Twojego swietnego bloga kolezanka:))) i czytaja ale nie komentuja na razie ale powiem zeby daly o sb znac:D Tynka.

      Usuń