piątek, 21 września 2012

Rozdział 14. :D


Obudziłam się wtulona w Harrego. Spojrzałam na zegarek, który wskazywał godzinę trzynastą. Nie chciałam budzić Loczka, więc po cichu zeszłam na dół. Z kuchni czułam jakieś ładne zapachy. Gdy weszłam do środka zobaczyłam Louisa stojącego przy kuchence robiącego obiad.
M- Hej.
L- Dzień dobry Marcheweczko - wyszczerzył się
M- Co gotujesz ?
L- Dla siebie obiad, a dla pozostałych śniadanio - obiad
M- A co to będzie takiego ?
L- Spaghetti.
M- mmm ... pycha.
L- No widzisz ja to znam wasze podniebienie.
M- Co racja, to racja. A jak było na imprezie ?
L- Zarąbiście, ale strasznie się schlali.
M- A ty nie ?!
L- Ja nie, bo ...
W tym momencie wszedł Harry do kuchni.
H- Cześć. - powiedział do Lou - Hej skarbie - podszedł do mnie i pocałował w usta
L- fuu -zaśmiał się
M- A co mi miałeś jeszcze powiedzieć ?
L- Nic ważnego. - uśmiechnął się lekko
M- Ale dokończymy tą rozmowę ... ?
L- emmm ... nie musimy, bo to nic ważnego ... tylko bym zanudzał .
M- Ale ja chcę ją dokończyć . - wystawiłam mu język
L- Nie musisz
H- Nie wygrasz z nią. Uparta jest. - pocałował mnie w policzek - A właściwie to o czym gadaliście ?
L, M- O niczym. - obydwoje się zaśmialiśmy
Spaghetti gotowe. Louis zaczął nakładać wszystkim na talerze. Okazało się, że Oliwia też tu spała ... znaczy z Niallem. Gdy wszyscy już zasiedli do stołu zaczęliśmy jeść. Horan jak zwykle wziął sobie dokładkę. Opowiadali jak było na wczorajszej imprezie. Podobno Oliwia i Niall nie opuszczali się wczoraj nawet na krok ... Zakochani ♥ Uwielbiam patrzeć na nich, są tacy słodcy. Zaczęliśmy dużo rozmawiać o wszystkim :
M- To co dziś robimy ?
H- Może wesołe miasteczko  ?! - poruszył śmiesznie brwiami
N- Świetny pomysł !
Z- No, to idziemy !
Lou- To idźcie się szykować, bo za trzydzieści minut wychodzimy !
M- To ja pozmywam.
Liam- Nie musisz. Ja to mogę zrobić, bo jestem już gotowy, a znając Ciebie to trochę Ci to zajmie.
M- Dziękuję - przytuliłam go
Przywiozłyśmy sobie do nich trochę ciuchów na wszelki wypadek, bo sami w sumie zaproponowali. Poleciałam szybko na górę, ubrałam się w to , a Oliwia w to ( tylko że bez marynarki ). Wszyscy czekali na Zayna, który układał sobie włosy. Dołączyć do naszej zabawy miały jeszcze Perrie i Danielle. To dzisiaj je poznamy. Po piętnastu minutach w końcu zszedł Malik.
N- To nareszcie możemy jechać !
Wszyscy udaliśmy się do samochodów. Po godzinie byliśmy na miejscu gdzie czekały już na nas Perrie i Danielle. Przywitałyśmy się wszyscy z nimi. My z Oliwią jakoś od razu polubiłyśmy je, a one raczej nas też.
O- To zabawę czas zacząć !
P- Gdzie najpierw ?
D- Może  ' Diabelski Młyn '  ?
N- Okej
No to najpierw udaliśmy się tam, później był ' Rollercoaster ' i takie tam. Osobiście najbardziej podobało mi się na ' Rollercoaster '. Uwielbiam adrenalinę. Oczywiście za każdym razem boję się  ' wielkich rzeczy ', ale później jest świetnie. Jak zwykle nie mogliśmy zapomnieć o ... jedzeniu ! Zrobiliśmy sobie krótką przerwę. Kiedy nie spojrzałam na Louisa to cały czas wyglądał jakby coś go gryzło. Musiałam się dowiedzieć o co wtedy mu chodziło dzisiaj rano. Po jedzeniu poszliśmy tylko na jeszcze parę kolejek i wróciliśmy do domu tylko, że bez Malika i Liama, bo oni pojechali do swoich dziewczyn. Harry poszedł się umyć, a reszta na górę. Ja na chwilę poszłam do kuchni żeby się czegoś napić. Zaraz chciałam jechać, bo bałam się że będę tam tylko przeszkadzać. Po jakimś czasie dostałam sms'a od taty .
' Ja muszę na parę dni wyjechać do San Francisco, więc uważajcie na siebie ! Kocham Cię xx '
Po pewnym czasie do pomieszczenia wszedł Lou.
L- oo, ty tu jesteś ?!
M- Tak, ale zaraz wychodzę.
L- Nie ! Nie o to mi chodziło.
M- I tak już miałam iść.
L- Przepraszam ..
M- Nie masz za co.
L- Możemy pogadać ?
M- No pewnie
L - ...

Koniec :)

Noo i mamy w końcu upragniony weekend :D <3 Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :** Mam nadzieję, że chociaż trochę rozdział się podoba :)  Zapraszam na kolejny ;)

Widzieliście wczoraj teledysk do LWWY ? *.* Omg. Zakochałam się w tej piosence !! :D ♥


Dla miłośników mocnych wrażeń - National Geographic PL

Wesołe Miasteczko :D



Louis :D

one direction wallpaper, one direction 2012, one direction

:D



Niall i Oliwia :D



Harry i Maja :D



4 komentarze:

  1. uuuuuaaaaa jejuuu chcialam Ci strasznie strasznieeeeee podziekowac ze dodajesz regulaarnie cudowne rozdzialy:***** czekam z niiecierpliwoscia na nextaa<3 kc;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Staram się ;) I dziękuję, że czytasz i komentujesz ;**** ♥

      Usuń
    2. nmzc i to ja dziekuje i jakby cos to bede sie ppdpisywax Tynka bo nie mam kont:( i to ja dziekuje jestes cudownaaa;***** Tynka.

      Usuń
  2. uuuuuaaaaa jejuuu chcialam Ci strasznie strasznieeeeee podziekowac ze dodajesz regulaarnie cudowne rozdzialy:***** czekam z niiecierpliwoscia na nextaa<3 kc;*

    OdpowiedzUsuń