wtorek, 11 września 2012

Rozdział 9. :D


*nadal oczami Oliwii *

N- Jesteś cudowna.
O- Dziękuję. Ty też jesteś niczemu sobie..heh - lekko się zarumieniłam
N- Słuchaj...
O- Tak ?
N- Może to za szybko i pewnie nie odwzajemniasz tego, ale ... kocham cię. Nie mogę przestać o tobie myśleć odkąd  cię poznałem.
O- Ja ciebie też Niall.
N- Co ?!
O- Ja ciebie też kocham.
N- A więc chciałabyś być moją dziewczyną ?
Pocałowałam go w usta.
O- Taka odpowiedź wystarczy ? - uśmiechnęłam się cwaniacko
N- Zdecydowanie.
Znowu zaczęliśmy się całować. Trwało to niedługo, bo przerwałam i powiedziałam :
O- Obejrzymy zachód słońca ?
N- Oczywiście, kochanie.
Statek wracał już do portu, a nam tak czas szybko zleciał, że był już zachód słońca. Niall obejmował mnie od tyłu i staliśmy tak patrząc na zachód słońca. Później Horan odwiózł mnie pod dom. Pożegnaliśmy się oraz weszłam do środka. Wysłałam mu sms'a   ' Dobranoc. Kocham Cię xx ' na co szybko dostałam odpowiedź. ' Ja ciebie też kocham. Kolorowych  snów xx ' . Później poszłam się umyć, przebrać następnie postanowiłam wejść na twittera. W interakcjach miałam pełno wiadomości. Na niektóre coś odpisałam. Napisałam też na twitterze ' To był cudowny dzień. Bardzo ci dziękuję. Nigdy tego nie zapomnę. ' Kiedy zeszłam z laptopa zaczęłam się zastanawiać gdzie jest Majka. .Nigdy nie znikała bez słowa. Zaczęłam się naprawdę martwić. Wujek też nie miał bladego pojęcia gdzie jest. Trochę jeszcze poleżałam oraz zasnęłam. Rano kiedy się obudziłam jeszcze jej nie było.
' Co jest ? ' - zapytałam samą siebie w myślach po czym zadzwoniłam do Nialla. :
O- Cześć kochanie. Obudziłam cię ?
N- Cześć kotku. Nie, właśnie miałem do ciebie dzwonić.
O- Tak ?!
N- No tak. Nie chciałabyś pójść dzisiaj z nami na próbę ?
O- Z chęcią, ale wiesz mam jeszcze pytanie..
N- To super, a jakie to pytanie ?
O- Nie spałam może u was Majka albo chociaż była na chwilę ?
N- Niee i Harrego też nie było całą noc. Martwiliśmy się o niego, ale pewnie są razem, bo skoro obydwoje zniknęli w tym samym czasie ..
O- Mam taką nadzieję.
N- Przepraszam, ale muszę jeszcze iść się przygotować. To do zobaczenia.
O- Paa, to ja przyjdę do was za około godzinkę, ok ?
N- Ok . Paa, kocham cię.
O- Ja ciebie też kocham .
Poszłam pod prysznic, ubrałam się w to oraz siadłam sobie na łóżku i rozmyślałam.  Po jakimś czasie Maja przyszła, nareszcie. Przeprosiła mnie oraz zaczęła pytać jak było na randce z Niallem. Wszystko jej opowiedziałam. Widziałam, że się ucieszyła. Ja również zapytałam ją jak było z Harrym, gdzie byli i takie tam. Grzecznie mi wszystko opowiedziała ze szczegółami. Byłam z niej dumna. W końcu od takiego długiego czasu zaufała jakiemuś chłopakowi. Oby Harry tego nie zepsuł, bo nie wiem co mu zrobię. Od jej ostatniego związku to była istna tragedia jeśli chodzi o chłopaków. Jej były zdradzał ją z jakimiś dwiema dziewczynami. Była załamana. No, bo jak on mógł jej zrobić coś takiego zrobić. Po tym straciła kompletnie zaufanie do jakiegokolwiek kolesia na tej ziemii aż w końcu pojawił się Hazza, któremu nareszcie zaufała. Tylko na to czekałam. Chciałam żeby w końcu znalazła miłość, w której będzie szczęśliwa jak holera. To był właśnie ten moment, ta chwila i to wszystko dzięki Harremu. Zakochała się w nim na zabuj. Prędzej czy później i tak mi się do tego przyzna. Rozmawiałyśmy, rozmyślałyśmy oraz w końcu musiałam się zbierać do Nialla. Pożegnałam się z nią oraz udałam w stronę domu chłopaków. Miałam niedaleko, bo tylko parę domów dalej. Kiedy Niall mnie zauważył zaczął iść w moją stronę po czym pocałował mnie.
N- Witaj skarbie.
O- Heej :D
N- To jak ? Możemy już jechać ?
O- No pewnie.
Przywitałam się ze wszystkimi.
O- Heeej wszystkim :D
Z- No witaj księżniczko Nialla - poruszył śmiesznie brwiami
O- haha..jak tam Harry z Majką ?
Wszyscy wtedy wybuchnęli głośnym ' uuuu ' na co ja się tylko zaśmiałam.
H- No ten, no nic.
O- Nie jesteście razem ?
H- ...


Kooniec :)


Ten rozdział wyszedł jakoś tak nijako ..no nie ? Proszę was o szczerą opinię :)) Przepraszam, że tylko tyle napisałam i dodałam zdjęć, ale dzisiaj nie mam za bardzo czasu ;/ Muszę duuużo przepisać :( ( Jakby co to nie przez to że się zrywałam czy coś ;p )







Niall i Oliwia :D




:D

6 komentarzy:

  1. Masz talent kocham cie normalnie :* xD A moja opinia to taka ze piszesz cudownie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent kocham cie normalnie :* xD A moja opinia to taka ze piszesz cudownie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje rozdziały są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział tak jak każdy! Czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja opinia ? Bez zastanowienie stwierdzam, że masz talent !
    Rozdział jak każdy inny jest świetny

    Jak będziesz miała czas to wpadnij
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zajrzę na twojego bloga ;) Tylko nie wiem czy dzisiaj zdąrzę, bo muszę się pouczyć do polskiego i wgl. ;/

      Usuń