niedziela, 30 września 2012

Rozdział 18. :D


' Myślałyśmy, że w środku jest tylko Nialler, a okazało się iż w salonie siedzi też ... '



Olly. Bardzo się zdziwiłam, no bo co on tu kurde robił ? Już prędzej spodziewałabym się Harrego, ale jednak nie. W sumie to on nie jest aż taki zły, nawet go polubiłam. Pewnie chcieli pogadać ze sobą, więc wzięłam Nialla ze sobą do pokoju na górę. Zaczęliśmy oglądać filmy. Po jakimś czasie zasnęliśmy.

*Oczami Mai *

Gdy weszłyśmy do domu zdziwiłam się co tutaj robi Olly i w ogóle skąd on wiedział gdzie ja mieszkam ? Nie byłam jakoś w nastroju do pogaduszek, ale on to właściwie umiał poprawić humor pomimo iż znamy się dopiero parę godzin. Oliwia i Niall poszli na górę. Mam ogromny żal do Harrego. Co on w ogóle sobie wyobraża. Najpierw mnie w sobie rozkochuje, a później co ? Tak po prostu wyskakuje mi z takimi w sumie..oskarżeniami ? Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos Olly'ego :
O- Słyszałem co się stało ..
M- Nie ma o czym gadać !
O- A właśnie, że jest ! Chciałem Cię przeprosić, bo to jednak moja wina.
M- Nic się nie stało.
O- Na pewno ?
M- Tak - uśmiechnęłam się
O- Mam taką nadzieję. To już nie będę przeszkadzał. Przepraszam za najście i do zobaczenia.
M- Poczekaj !
O- Tak ?
M- Może napijesz się czegoś ?
O- Niee, lepiej będzie jak już pójdę.
M- Nawet mnie nie wkurzaj ! Chodź naleję Ci coś do picia...a może chcesz coś zjeść ?
O- Niee, nie jestem głodny.
M- No dobra.
Zaczęliśmy dużo o sobie opowiadać. Bardziej go polubiłam. Ale tylko polubiłam ..nic więcej. Po jakimś czasie Olly musiał już się zbierać do domu. Pożegnałam się z nim oraz poszłam na górę się umyć. Gdy położyłam się już do łóżka w ogóle nie mogłam zasnąć ciągle myślałam o jednym.. Postanowiłam, więc wejść na twittera i facebooka. Na fb w sumie nic nowego się nie wydarzyło, ale na tt nie było już tak pięknie jakbym chciała. Zaczęło lecieć na mnie dużo hejtów. Harry na swoim profilu nie napisał nic ... może to i lepiej . Paru osobom odpisałam, ale dłużej nie mogłam patrzeć co niektórzy ludzie o mnie pisali, więc szybko to wyłączyłam. Znowu położyłam się na łóżku, ale tym razem zasnęłam...

*Ranek *

Obudziłam się z dosyć dziwnym humorem. Kompletnie nic mi się nie chciało. Zwlekłam się jakoś na dół. Czekało tam na mnie śniadanko z moimi cudownymi przyjaciółmi. Oni poprawili mi humorek. Aż się lepiej poczułam. Zjedliśmy pyszne naleśniki. mm...pycha. Kocham je. Jeszcze jak ktoś mi je zrobi, bo mi często sie nie chce, a ja jestem z natury strasznym leniem, no ale coż poradzić .. taka już jestem. Postanowiłam trochę się odprężyć. Zapomnieć chociaż na chwilę o wszystkim, więc wybrałam się na długi spacer z moim kochanym pieskiem. Ostatnio w ogóle nie miałam dla niego czasu. Z tego powodu miałam straszne wyrzuty sumienia. Ubrałam się w to . Złapałam za smycz i wyszłam z domu. Chciałam żeby Niall oraz Oliwka mieli dla siebie trochę więcej czasu, więc poszłam na dłuższy spacer. Poszliśmy do parku. Mój czworonożny przyjaciel wybiegał się chyba za wszystkie czasy. Ostatnio byłam ciągle z Harrym, a dla psa nie miałam zbytnio czasu. Łaziłam z nim sobie tak po plaży, trochę pobiegałyśmy aż capnęłyśmy sobie na piasku. Po jakimś czasie ktoś zakrył mi oczy. Na początku nie miałam pojęcia kto to może być. Pies zaczął szczekać, więc podejrzewałam, że musi być mi to ktoś bliski. Mój pies był wyjątkowy. Nigdy nie cieszył się na widok byle kogo. Uwielbiam ją. Nie wiem jak ja się z nią rozstanę, a to już za parę dni. Sama nie wiem czy zostać dłużej czy też nie, ale wątpię żebym została, ponieważ stęskniłam się już za Londynem. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie czyjś szept do mojego ucha. Oczywiście ja bardzo mądra Majka miałam nadzieję iż jest to nie kto inny jak Harry, ale przecież tego nie mogę powiedzieć na głos, bo to przecież na pewno nie on. Po chwili przemyśleń palnęłam :
M- Oliwia ?
Za chwilę żałowałam tych słów, bo był to ...


No i jak ? Podoba się chociaż trochę ? :) Liczę, że tak :) Dziękuję za komentarze !! :D :** Przepraszam za wszystkie błędy i że trochę krótki ten rozdział ;/ Ale jakoś nie miałam zbytnio weny : (






Misty :D



Maja :D



Niall i Oliwia :D

3 komentarze:

  1. świetny , kiedy nowy rozdział? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna na 100 % ale podejrzewam, że we wtorek ;)

      Usuń
  2. jejjuuu boski:) bardzo mi sie podoba :D alee jestem ciekawa kto too... :) nie moge sie doczekac serio prosze zebys szybkoo dodala nowy:))) Tynka.

    OdpowiedzUsuń