poniedziałek, 24 września 2012

8000 wyświetleń *___* ♥


huhuhu już 8000 wyświetleń :D Baaaardzo się cieszę ;) Szczerze to myślałam, że już po pierwszym opowiadaniu usunę tego bloga, bo nikt i tak nie będzie czytał, a tu taka miła niespodzianka :)
Jestem naprawdę baaardzo Wam wdzięczna .
Dziękuję za tyle wejść, komentarzy i w ogóle za wszystkoo <3
Jestem również mile zaskoczona wejściami osób z innych krajów :**

Nie jestem pewna, ale raczej jutro dodam kolejny rozdział. Jeśli nie pojawi się jutro to bardzo przepraszam, ale czeka mnie dosyć ciężki tydzień, bo mam już dużo zadane i nie wiem czy się wyrobię ;/ Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie ..

Liczba wyświetleń stron według krajów:
Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
Polska   7211
Rosja   181
Stany Zjednoczone   111
Francja   107
Węgry    94
Szwecja   52
Niemcy   29
Litwa   16
Wielka Brytania    9
Indonezja    9
Rumunia   6
Brazylia    4
Ukraina   3
Grecja   3
Indie   3
Egipt   2
Bangladesz   2
Nigeria   2
Łotwa   2
Cypr    2
Malezja   1
Chorwacja   1
Turcja   1
Kambodża   1
Arabia Saudyjska   1
Finlandia   1
Japonia   1
Uzbekistan   1
Argentyna   1
Chiny   1
Kolumbia   1

6 komentarzy:

  1. Gratuluje bardzooo!!!!!! Ale nie dziwi mnie to poniewaz opowiadanie jest cudowne (wiem ze sie powtarzam;p) !!!! no i jeszcze Maja i Harry sa razem*-* awwwww... oby tak dalej i lepiej :)pozdrawiamm;**** Tynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już 8000 !? Gratuluję : )
    Kocham Twojego bloga, kocham to opowiadanie, czytam, ale nie zawsze mam czas na komentowanie : )
    Zapraszam do mnie na opowiadanie, które ma dużo rozdziałów, ale chodzi mi o konkurs, jeśli masz ochotę wziąć udział : )
    www.best-friend-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam że to powiem ale bardziej podobało mi się to opowiadanie z Lou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, po prostu wyraziłaś swoje zdanie. :) Dziękuję, że napisałaś szczerze ;) Czy chodziło ci o to jak Louis był w roli głównej czy ogólnie tamto ci się bardziej podobało ?

      Usuń
    2. i to i to :) ale nadal czytam twojego bloga :)

      Usuń
  4. a mi tam duzooo bardziej podoba sie to z Harrym :) moze dlatego ze lubisz bardziej Lou i dlatego ci sie lepiej czyta:) a to opawiadanie jrst swietne i genialne^^

    OdpowiedzUsuń