czwartek, 13 września 2012

Rozdział 10. :D


'O- Nie jesteście razem ?
H- ... '


*Jeszcze oczami Oliwii *

H- No nie . - posmutniał
O- A chciałbyś ?
H- Jak widać...
O- Ale jesteś w niej zakochany czy tylko zauroczony ?! Wybacz, że tak cię wypytuję, ale ona dużo wycierpiała.
H- Rozumiem, ale ja się w niej zakochałem, proszę nie mów nikomu.
O- Nie muszę mówić, bo to widać jacy obydwoje jesteście przy sobie, wiesz cali w skowronkach..hehe
Tą rozmowę przeprowadziliśmy na osobności. Mam nadzieję, że Harry jej tak nie potraktuje. Pojechaliśmy, więc do studio. Wiedziałam, że kiedyś już tam byłam, ale w ogóle nie mogłam sobie przypomnieć kiedy.

* Oczami Mai *

No to pojechała. Tej to dobrze. Ma cudownego chłopaka, ale on kompletnie nie jest w moim typie. Oby byli ze sobą szczęśliwi. Ostatnio co przeglądałam internet albo jakieś kolorowe magazyny wszędzie o nas coś piszą. Oliwia i Niall na razie się nie ujawnili. Oby nie leciały na nią hejty. Zresztą nikomu tego nie życzę. Siedząc sama na górze analizowałam każdy szczegół poprzedniej nocy. Stało się. Jestem zakochana w Harrym. Nie mogę bez niego wytrzymać. Czuję, że mogłabym z nim być już do końca mojego życia, ale on pewnie myśli całkowicie na odwrót. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos taty dochodzący z dołu  :
T- Majka !  Co dzisiaj robisz ?!
M- Nic !
T- Jedziesz ze mną do studio ?!
M- Dobra tylko się przebiorę !
T- Okej ! Czekam w samochodzie ! Tylko się pośpiesz !
Szybko przebrałam się w to, bo dawno nie byłam w tej sukience, a poza tym to było strasznie gorąco oraz poleciałam do samochodu. Droga szybko nam zleciała, ponieważ dużo ze sobą rozmawialiśmy. Do mamy nie dzwoniłam zbyt często dlatego że nie chciałam jej zawracać głowy. Gdy wysiedliśmy tata od razu poszedł do swojego biura, a ja za jego zgodą poszłam do jednej z sal, w którym ktoś nagrywał piosenki. Weszłam do jednej i zobaczyłam ... całe One Direction i .. Oliwię ?! Harry chyba mnie zauważył, bo uśmiechnął się w moją stronę. Chciałam już stamtąd wyjść, ale zatrzymał mnie Louis :
Lou- oo, heej !
M- Cześć.
Lou- Co ty tu robisz ?
M- emm..ja..a
O- oo, Maja ! Wiedziałam, że skądś kojarzę to studio ! To studio twojego taty .. no nie ?
M- No, tak.
O- Dawno tu nie byłam .. hehe
M- ee.. to ja już pójdę, nie chcę Wam przeszkadzać !
Czułam się strasznie dziwnie, byłam okropnie skrępowana, nie wiem czemu . Chciałam już wyjść, ale chyba Lou coś pokazał Harremu czy co tam zrobił, że ten do mnie podbiegł.
H- Maja ! Cześć - pocałował mnie w policzek
M- Hej.
H- Zostaniesz i posłuchasz  ?
M- Nie chcę przeszkadzać.
H- Ty to głupia jednak jesteś. - zaczął się śmiać
M- Teraz ty przeproś - wystawiłam mu język
On nie zwracając na nic ani na nikogo uwagi pocałował mnie w usta. To było coś cudownego. W oddali, którą zagłuszały moje myśli słyszałam brawa oraz głośne ' uuu '. Nie zwracałam na to teraz uwagi. Tylko na Harrego. Był to wyjątkowy pocałunek. W końcu nasz usta oddaliły się od siebie
H- Przeprosiny przyjęte ? - wyszczerzył się
M- Możee ..hehe
H- Mogę przeprosić jeszcze ładniej jeśli chcesz .. - tym razem uśmiechnął się cwaniacko
M- Nie trzeba. - wystawiłam mu język
Parę sekund jeszcze rozmawialiśmy i za chwilę on wrócił do chłopaków, a ja do Oliwii. Zaczęli znowu nagrywać. Cudowne mieli głosy aż miło się słuchało. Kiedy skończyli śpiewać do tego pomieszczenia wszedł ...


Koooniec :)

huhuhu :D Mamy już dziesiąty rozdział :D I jak podoba się ?! ;) Dziękuję za wszystkie komentarze oraz wyświetlenia :)) Jest mi bardzo miło gdy czytam te wszystkie komentarze ;* Kooocham Was moje kochane <3





Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego Niallku i żebyś żył nam 10000000000 lat i jeszcze dłużej :D


Zdjęcia do rodziału :




Chłopcy :D



292528_413817925311007_410195652339901_1635987_894064523_n.jpg

Harry i Maja :D



Maja :D








Oliwia :D

2 komentarze:

  1. Awwwww <33 Ejj , kocham to jak piszesz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjuu cudownie piszesz!!!!! I nareszcie Harry i Majka sa blisko heuheuheuheuhxD uroczoo:***

    OdpowiedzUsuń