środa, 19 września 2012

Rozdział 13. :D



' Po napisaniu sms'a udaliśmy się do taksówki, która zawiozła nas pod dom chłopaków. Gdy przekroczyliśmy próg zobaczyliśmy ... '

pełno walających się śmieci i wszystkiego. Conajmniej jakby przeszło jakieś tornado.
H- Przepraszam za nich.
M- hahaha, nic się nie stało. - uśmiechnęłam się do niego ciepło
H- HALO ?! Jest tu kto ? - krzyknął na cały dom
Zauważyłam na stole karteczkę, którą pozwoliłam sobie przeczytać ' Harry jakby co idziemy na imprezę, więc macie całą chatę dla siebie :D Bawcie się dobrze  i nie róbcie głupich rzeczy ..haha Louis xx ' .
M- Wiesz, wydaje mi się, że poszli na imprezę
H- Czemu tak sądzisz ?
Pokazałam mu karteczkę. Po przeczytaniu jej stwierdził :
H- No też tak myślę.
Zaczęliśmy się śmiać.
H- To może obejrzymy jakiś film ?
M- Ok :)
H- Może horror ?
M- Dobra.
H- To ja wybiorę, a ty możesz pójść po coś do jedzenia do kuchni ?
M- Pewnie
Poszłam do kuchni. Wzięłam jedzenie, picie po czym wróciłam do pokoju. Kiedy zobaczyłam co wybrał Harry, przeraziłam się, bo było to ' Paranomal Activity '. Usiadłam grzecznie obok niego. Na początku kiedy właściwie nic się nie działo siedziałam spokojnie. Później było coraz gorzej. Cała się trzęsłam ze strachu. W końcu wtuliłam się w Hazzę. To było okropne co się działo tam. Przerażało mnie jeszcze bardziej to iż prawdopodobnie było to na faktach. Po kolejnych około dwudziestu minutach skończył się film. Loczek wciąż widział, że się boję. Była druga w nocy. Harry pocałował mnie lekko w czoło oraz powiedział :
H- Byłaś dzielna kochanie.
M- Taa...dzięki
H- Idziemy spać ? Bo chyba jesteś zmęczona ..
M- Nie, muszę wrócić w końcu do domu ..
H- No chyba coś ci się w głowie poprzewracało.
Wstałam  i skierowałam się w kierunku wyjścia, ale Harry podbiegł do mnie oraz wziął na ręce po czym skierował się do swojej sypialni.
M- Co ty robisz ?
H- Idziemy do łóżka. - uśmiechnął się cwaniacko
Postawił mnie przy wejściu do jego pokoju. Pierwsze co zrobił to rzucił się na swoje wielkie łoże.
M- Skoro zostaję to mogłabym pójść się umyć ? - powiedziałam trochę skrępowana
H- No pewnie. Wszystko masz w łazience.
M- Dziękuję
Po około dwudziestu minutach umyłam się, ale nie wiedziałam co mam założyć, więc wyszłam w samym ręczniku. Harry uśmiechnął się oraz zaczął zmierzać w moim kierunku. Kiedy był wystarczająco blisko zaczął mnie całować. Najpierw moją szyję, później szedł wyżej aż w końcu doszedł do moich ust. Przywarł mnie do ściany. Całował coraz bardziej namiętnie, ale przerwałam to :
M- Dasz mi coś w czym mogę spać ?
H- wrr..teraz ? - musnął moje usta
M- Tak - wystawiłam mu język
H- Wydaje mi się, że wystarczy ci ręcznik - uśmiechnął się cwaniacko
Znowu zaczął mnie całować. Czułam iż powoli krążył rękoma po moich plecach. Powoli chciał zdjąć ze mnie ręcznik, ale ja powiedziałam :
M- Przepraszam, ale nie jestem jeszcze gotowa - spuściłam głowę w dół
Jednym palcem podniósł moją twarz tak aby spojrzeć mi prosto w oczy oraz zaczął :
H- Kochanie, rozumiem. Poczekam. Przecież dla mnie w związku nie liczy się tylko ..no to. Jak będziesz gotowa po prostu powiedz ... Kocham Cię. - musnął moje usta
M- Dziękuję
Znowu zaczął całować moją szyję. Powoli szedł w górę. Kiedy miał przejść do całowania moich ust spojrzał mi głęboko w oczy po czym wpił się w moje usta. Po jakichś dziesięciu minutach całowania przerwały nam głośne rozmowy, darcia się itp.
H- Zawsze w takich momentach muszą przeszkodzić  ? -.-
M- To dasz mi coś ?
H- Oczywiście - pocałował mnie
M- Nie o to mi chodziło, głuptasie - wystawiłam mu język
Poszedł do swojej szafy, z której wyciągnął jedną ze swoich ulubionych koszuli i dał mi ją. Była ona na tyle duża, że sięgała mi do ud, więc byłam tylko w niej oraz zostałam w samych majtkach. Na dole było słychać głośne śmianie się, ale my z Harrym postanowiliśmy iść spać. Więc tak też zrobiliśmy. Położyliśmy się w łóżku, wtuliliśmy w siebie po czym usnęliśmy ...

Kooniec : )

A ten jak ? :) Wydaje mi się chyba trochę nudny :c Liczę na szczerą opinię ;) Dziękuję za wszystkie komentarze :** Sorki, że o tej godzinie dopiero dodaję, ale po 18 wróciłam do domu, musiałam odrobić lekcje no i sami rozumiecie ... tak zleciało ;/ Kocham Was <3







Harry i Maja :D

4 komentarze:

  1. nudny?!!??!??! a z tb to wszystko w pozadku jest cudownyy !!!!!!! zreszta jak kazdy:) dajesz szybko nexta bo nie moge sie doczekac:*****

    OdpowiedzUsuń
  2. nudny?!!??!??! a z tb to wszystko w pozadku jest cudownyy !!!!!!! zreszta jak kazdy:) dajesz szybko nexta bo nie moge sie doczekac:*****

    OdpowiedzUsuń
  3. NUDNY?!?!?! Chyba żartujesz :O Jest świetnyy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny świetny najlepsza scena z ręcznikiem w hazzy domu.xoxoxo

    OdpowiedzUsuń