czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster Award 2 :))



Heej Wam :*
Zostałam nowinowana do Liebster Award po raz drugi przez :

http://you-world-my-world-own-world.blogspot.com/

Baaardzo dziękuję :** <3



1. Jaka na pewno NIE jesteś ?



Śmiała. Zawsze trudno mi się odnaleźć w nowym towarzystwie przynajmniej na początku ...

2 . Czym sugerujesz się , pisząc rozdział ?



Najczęściej tym co chciałabym sama aby mi się przytrafiło, a jak nie to coś podobnego.

3 . Co robisz , przed pisaniem posta ?



Zastanawiam się czy aby na pewno dobrze robię, że tak napisałam dany rozdział xd

4. Czy twój humor , nastrój , jest widoczny w rozdziale , czy też staracie się utrzymywać emocje bohatera ?


Raczej staram się utrzymać emocje bohatera choć nie zawsze mi to wychodzi.

5. Twoje największe marzenie , dotyczące swojego bloga ?


Dużo wejść i żeby było widać, że nie piszę sama dla siebie i komuś się podoba to co piszę.

6. Co Cię skłoniło do tego , aby pisać bloga ?


Samo czytanie imaginów innych :)


7. Skąd wziął się pomysł , na fabułę twojego bloga ?



Po prostu bardzo często myślę nad tym wszystkim i tak jakoś nasuwają mi się pomysły :D

8. Ulubiony kolor i dlaczego ?



Niebieski, a dlaczego ? Nie wiem. Może dlatego, że lubię morze i ten kolor mi o nim przypomina ..:))

9. Na kim możesz zawsze polegać ?

Na przyjaciółce i mamie. <3

10. Jest taka osoba , za którą tęsknisz , bo nie macie okazji się spotkać ? Kto ?

Nie, nie ma takiej osoby.

11. Czego teraz najbardziej oczekujesz ?


Wakacji, jeśli o to chodzi xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz