poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas ♥ Birthday Louis ♥




                        A więc tak. Chciałam wymyśleć sama dla Was życzenia, ale
                             ja niecierpię wymyślać życzeń, gdyż nigdy nie wiem
                        co napisać, powiedzieć. ;/ Dlatego wzięłam z pewnej
                             strony ten ' wierszyk ' ...mam nadzieję, że się nie obrazicie
                        na mnie ani nic z tych rzeczy .:)


                                              
                                   Gdy przyjdą Święta w srebnej bieli,
                                   gdy Stary Rok w Nowy się zamieni,
                                   przyjmij gorące me życzenia,
                                   niech się Ci spełnią wszystkie marzenia.




                     Ale wiecie co ?  Napiszę Wam tak też od siebie coś :) Tylko
                     pamiętajcie !
                     Nigdy nie byłam dobra w te klocki xd 

                              Wesołych Świąt Bożego Narodzenia,
                               Aby spełniły się wasze marzenia
                              Prezentów wspaniałych,
                                Abyście pod choinką znalazły
                              Całe One Direction :D
                               W Nowym Roku szczęścia co nie miara
                              Aby follow'nął Was (wybierzcie sobie)
                                Louis, Niall, Liam, Zayn lub Harry
                              A najlepiej piątka cała :D
                               


...kuurde ;o Pomyśleć, że SAMA to napisałam o.O Nie powiem, ale jestem  z siebie duumna xd Pierwszy raz napisałam ' wierszyk ' . Mam nadzieję, że się podoba .. no i wybaczcie za błędy, powtórzenia ;)

Kocham Was Misiaczki ♥



                    


                   

                     No i oczywiście dzisiaj ma 21 urodzinki nasz kochany Louis :D                       Ale z niego staruszek xd
                     Wiem, że tego nie zobaczy co piszę, ale chciałam mu życzyć
                     1000000000000 lat, żeby żył nam na wieki ( jak i cała piątka )
                     wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i czego tam sobie
                      jeszcze życzy *-*

                
            

4 komentarze:

  1. Tobie również + wenyy oczywiście <3 i zapraszam do mnnie :)
    http://withyoueverythingisokay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni mówili gdzieś w którymś filmiku, że my wszyscy myślimy, że oni nie widzą co my wyprawiamy ( chyba gadał Liam o stronie tumblr ) , ale doskonale widzą wszystko . hah :D
    Tommo już taki stary OMG :< . :P
    Tobie również wesłoych :) :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawzajem :**
    Jej, mój mąż taki stary, ale i tak taki kochany (DJ Julia xd) ;_; <33

    OdpowiedzUsuń