wtorek, 4 grudnia 2012

Prolog.




K- Halo ?
J- Kate ? Pakuj się, załatwiłem ci bilety do Londynu za dwie godziny. Nie chcę słyszeć, że się nie zgadzasz !
K- Naprawdę ?! Dziękuję ci braciszku !
J- Będę czekał na ciebie na lotnisku.
K- Nawet nie wiesz jak się cieszę !
J-  Ja też :D Ale weź wszystkie swoje rzeczy ! Zbyt długo pozwoliłem ci być w Ameryce z naszą ' cudowną mamusią ' . Przepraszam.
K- Nie masz za co. To ja już kończę, lecę się pakować, paa .
Po skończonej rozmowie zaczęłam pakować swoje rzeczy, gdy nagle moja 'kochana '  rodzicielka weszła do mojego pokoju.
- Co ty robisz ?
K- Teraz sobie o mnie przypomniałaś ?!
- Pytam się o coś !
K- Skoro tak bardzo chcesz wiedzieć, to wyjeżdżam, do Josh'a !
- Skoro chcesz, to dobra. Masz jedną z moich kart kredytowych. Będę ci wpłacała na nią trochę pieniędzy co miesiąc, córeczko. - wręczyła mi kartę
K- Nie odzywaj się tak do mnie.
Myślałam, a w sumie to miałam nadzieję, że będzie chciała, abym została. Jednak byłam bardziej naiwna niż myślałam. Niby w bogatych rodzinach zawsze wszyscy są szczęśliwi, ale nie w naszej. Każdy jest pochłonięty pracą. Jedynym moim wsparciem był Josh, którego kochałam nad życie. Na szczęście chociaż z moim jedynym bratem miałam dobre relacje.
Spakowałam resztę swoich rzeczy i pojechałam taksówką na lotnisko. Poszłam od razu na odprawę, gdyż nie było zbyt wiele czasu. Odwróciłam się ostatni raz, aby spojrzeć na widok Ameryki i po odprawie szybko weszłam na pokład samolotu. Lot miał trwać jakieś niecałe dziewięć godzin. Nie mogłam się doczekać, aż zobaczę mojego kochanego braciszka.
 Spojrzałam przez okno. Widziałam piękne obłoki,zza których widać było skrawki Nowego York'u, w którym mieszkałam ... do teraz .
' To czas zacząć nowe życie . Żegnaj Nowy York'u, witaj Londynie '



_______________________________________________________

To mamy już prolog :)
Mam nadzieję, że brzmi on dosyć zachęcająco ;D
Pierwszy rozdział pojawi się w czwartek, bo dzisiaj ani jutro nie będę miała za bardzo jak dodać .. ;/

2 komentarze:

  1. Prolog jak zwykle super. Jestem ciekawa co będzie dalej... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co dalej. Prolog fajny ;)!
    Dałabyś rady zareklamować na twoim blogu mojego? ;)
    http://harrystylesismydrug.blogspot.com/
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń