piątek, 22 lutego 2013

Liebster Award 8 ;D





Dostałam 8 nominację od : agata-zdzisiu.blogspot.com
Baardzo dziękuję, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy <3




Pytania :




1. Ile masz lat ?

14 :)

2. Czy myślałaś o usunięciu bloga?

Nie, ale w pewnym momencie o zawieszeniu ..

3. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?

Chamstwa.

4. Masz kogoś, kto wie o tobie wszystko ?

Ojj, tak <3

5. Dlaczego piszesz bloga?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, po prostu mam sporo pomysłów, więc chciałam się nimi z kimś podzielić. ;)

6. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?

Moja przyjaciółka zaczęła pisać bloga, ja go czytać no i z czasem (krótkim) zaczęło mi przychodzić wiele pomysłów, więc założyłam i swojego :)

7. Ile czasu poświęcasz blogowi ?

Dużo, baardzo dużo ..

8. Myślisz,ze twój blog osiągnął już szczyt popularności?

Nie wiem ;p

9. Co myślisz o ludziach,którzy piszą blogi i kończą bez zapowiedzi?

Ich decyzja :) Chociaż jak jest fajny blog, historia ciekawa i nagle koniec to jest nie za fajnie wtedy ..

10. Ufasz bardziej rodzicom czy przyjaciołom?

Rodzicom..jeśli chodzi o przyjaciół to tylko mojej best friend ufam <3

11.  Jakiej muzyki słuchasz? 

Pop



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz