sobota, 16 lutego 2013

The Versatile Blogger 3 ^^





Dostałam nomincję od Darcy Styles za co bardzo, ale to bardzo dziękuję <33





                           





Fakty o mnie :

1. Należę do osób, które nie są zbytnio spontaniczne.
2. Z niektórymi osobami choć znam się wiele lat to jeszcze nigdy się z nimi nie pokłóciłam ;o
3. Nigdy nie sądziłam, że mój blog będzie miał tyle wyświetleń, obserwujących, komentarzy, czytelników <3
4. Moje włosy są koloru ciemny blond, ale wyglądają jakby miały pasemka (choć wcale ich nie robiłam)
5. Wkurzają mnie osoby, które uważają się za niewiadomo kogo.
6. Wolę mieszkać w bloku niż domku jednorodzinnym.
7. Moim ulubionym filmem jest ' LOL '.

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do he Versatile Blogger

    http://karolinatommo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń