piątek, 4 stycznia 2013

Liebster Award 4 ^^





oww <3
Baardzo dziękuję za 4 nominację ;**
Naprawdę jestem wdzięczna za wszystko co dla mnie robicie .. za te ponad 20 000 wyświetleń, komentarze, 13 obserwatorów, za moją cieszącą się mordkę kiedy to wszystko widzę  ..no po prostu za wszyyystko !
Zawsze będę Wam wdzięczna <33
Kocham Was xx


Nominacja od :

narrynaked.blogspot.com


Pytania :




1. Kto Was inspiruje?


Właściwie to nikt, a przynajmniej tak mi się wydaje. Po prostu co mi przyjdzie na myśl to piszę.


2. Twój idol to?


Louis <3



3. Imiona Waszych rodziców?


Dorota, Rafał xd


4. Czy macie osobę, której możecie wszystko powiedzieć, nie obawiając się niczego?


Taaak <3


5. Wasza ulubiona piosenka?


Duużo ich :D Ale między innymi .. : Kiss You, They Don't Know About Us, This Is Love, Rock Me etc.



6. Podaj trzy blogi, które na prawdę lubisz czytać.


umm ... tak się nie da ;d Ich jest zbyt wiele, a z tych zbyt wielu nie potrafię wybrać xd <3


7. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?


Moje pomysły, którymi chciałam się z kimś podzielić ;)


8. Skąd pochodzisz?


Z Polski ;p


9. Czym się interesujesz?


Fotografią, jazdą konną i siatkówką :)))


10. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?


Fotografem :)


11. Czy podoba Ci się mój blog? 



Taaak :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz