wtorek, 15 stycznia 2013






omom :3
Już  6 nominacja *,*
Nie sądziłam, że będę miała chociaż jedną, a co dopiero 6 ^^
Baaardzo dziękuję! ;***
Kocham Was <3





Nominacja od :


http://myamazingdreamss.blogspot.com/


Pytania :




1. Jak masz na imię ?


Natalia ( fuuuu )


2. Ile masz lat ?


Właściwie to już 14 ;)


3. Jak dowiedziałaś się o One Direction ?


Dzięki mojej bff <3


4. Czego słuchasz po za 1d ?


Katy Perry, Rihanna etc. :)


5. Grasz na jakimś instrumencie ? 


Kiedyś grałam na gitarze, ale przestałam ;//


6. Komu ufasz najbardziej ? 


Przyjaciółce i mamie <3


7. Masz jakieś zwierzątka ? 


Niestety nie :<


8. Miałaś jakieś blogi przed tym ? 


Nie


9. Kto z 1D jest twoim ulubieńcem ? 


Louis <3


10. Czego się boisz ? 


wody, pająków ;/


11. Podoba ci się mój blog ? 


 No peewnie ! :D Jest świetny ^^



2 komentarze:

  1. jeszcze trochę i będzie okrągłe 10 !
    http://tonks-onedirection-opowiadania.blogspot.com/2013/01/rozdzia-12-obudziam-sie-z-pierwszymi.html 12 już jest. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Część, z góry przepraszam za spam. Chciała bym zaprosić Cię na nowo założonego bloga. Mam nadzieje ,że zajrzysz na niego wyrazisz swoją opinię i może zaobserwujesz. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń