środa, 30 stycznia 2013

The Versatile Blogger :3




Zostałam nominowana przez http://i-love-creation.blogspot.com/   . Baaaardzo dziękuję za nominację <3




                              


' Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger
- ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
- nominować 10 blogów które jego zdaniem na to zasługują 
- poinformować o tym fakcji nominowanych bloggerów '


1. Nigdy nie mówię szczerze kiedy ktoś mnie pyta ' Wszystko w porządku ? ' itp. 
2. Gdy mam zły humor jestem wściekła i niezbyt miła dla innych.
3. Nienawidzę kiedy ktoś każe mi opowiadać o sobie. 
4. Kiedy się nudzę i coś mnie bardzo wkurzy zatapiam się w pisaniu opowiadania.  
5. Często jestem wredna dla tych których nie lubię i są wredni dla mnie.
6. Jak siedzę sama w domu lubię śpiewać na głos.
7. Jestem zazdrosna kiedy jest ciągła mowa w domu o osiągnięciach mojego brata.



Nominowane blogi :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz