niedziela, 3 marca 2013

Liebster Award 10, 11 and The Versatile Blogger 5 ;33





Dostałam nominację od : http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com/ , http://karolinatommo99.blogspot.com/ and  http://la-la-la-la-la-land.blogspot.com/  ;33
Dziękuję wam kochane <33


1)

1. Część garderoby, która nominuje w twojej szafie? :D

Bluzki ;D

2. Ulubiony kolor?

Niebieski ;3

3. Ulubiona książka? ;>

Zmierzch

4. Którego z 1D lubisz najbardziej?

Louis <3

5. Co cię podkusiło do założenia bloga?

Moje pomysły :)

6. Uważasz że Liam wyglądał lepiej w długich włosach? (ja zdecydowanie tak xd)

Tak ..ale w krótkich też jest śliczny <33

7. Jak zaczęła się twoja 'przygoda' z One Direction?

Przez przyjaciółkę ..zaraziła mnie nimi ;)

8. Ile masz lat?

14 ^^

9. Ulubiony przedmiot szkolny? xd

Omg ..przerwa XD Nie no ..jakbym miała wybierać to angielski :D

10. Czego słuchasz wykluczając 1D?

Katy Perry, Rihanna, Adele, Conor Maynard itp.

11. Ulubiony owoc ;D?

Gruszka, banan, kiwi ^^



2)


1. Ile masz lat ?

14 ^^

2. Kogo z 1D lubisz najbardziej ?

Louis <3

3. Jakie masz zainteresowania ?

Jazda konna, siatkówka <333

4. Kogo słuchasz oprócz 1D ?

Conor Maynard, Katy Perry, Rihanna, Adele itp. :D

5. Masz rodzeństwo ?

Tak, młodszego brata ;3

6. Jak zaczeła się twoja przygoda z 1D ?

Przyjaciółka mnie zaraziła nimi <3

7. Co podkusiło cię aby założyć bloga ?

Moje pomysły na niego ;)

8. Lubisz El, Dan, Pezz ?

Kocham je trzy, ale gdybym miała wybierać, którą naaaajbardziej to jest to Eleanor <3

9. Jak długo masz bloga ?

Dokładnie od 13 maja 2012 ;333


10. Ulubione zwierzę ?

Psy i konie *.*

11. Ulubiony kolor ?

Niebieski :D



                                                  



1. Moja najlepsza przyjaciółka jest ode mnie starsza o 2 lata, rocznikowo 3 ;33
2. Jestem osobą raczej nieśmiałą.
3. Nienawidzę wspominać szkoły podstawowej.
4. Kiedyś tańczyłam, ale idzie i szło mi to tragicznie. :)
5. Jeździć konno mogłabym całymi dniami <3
6. Z programów muzycznych najbardziej lubię X-Factor.
7. Nie palę, nie ćpam, nie piję XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz