wtorek, 26 marca 2013

Liebster Award 14 ;D






omomom *,*
Bardzo dziękuję za tą 14 nominację <3
Wiele to dla mnie znaczy ;)
A dostałam ją od : http://harry-potter-wg-gosi.blogspot.com/ :))



Odpowiedzi na pytania :


1. Co lubisz robić w wolnym czasie ?

hmmm ... wiele rzeczy, ale często w tych momentach biorę się za pisanie kolejnego rozdziału dla was :)

2. Jaki film lubisz najbardziej ? 

Wiele ich :D Ale najbardziej to : LOL, Zakochana złośnica, Męsko-damska rzecz, Pożyczony narzeczony, Zaklinacz koni, Uprowadzona, Listy do Julii itp. :)

3. Bieber czy One Direction ? 

One Direction <3 Ale do Justin'a nic nie mam :) 

4. Jaka jest twoja ulubiona książka  ? Podaj tytuł i uzasadnij. ;p 

Zmierzch, ale dlaczego to nie wiem ;p

5. Lubisz moje opowiadanie ? Jak tak to uzasadnij :P

Luubię :3 Ciekawe i wciągające :))

6. Masz facebooka ? 

Mam, mam :)

7. Jaki jest twój ulubiony blog ? ( Podaj link / nazwę. )

Jest ich baaardzo dużo, nie mam takiego swojego jednego ulubionego, bo w każdym, które czytam jest coś interesującego, wyjątkowego <3

8. Masz jakieś wspaniałe wspomnienie ? ( Jakie ? )

Maam :D Ale pozostanie ono już moją tajemnicą ;3

9. Czytałaś/eś serię powieści "Zwiadowcy"? |jak tak to napisz co Ci się najbardziej w niej podoba|
Nie czytałam.

10. Jakie jest twoje hobby ?

Siatkówka, jazda konna i fotografia <3

11. Cieszysz się, że zostałaś nominowana/ny ?

Baaardzo <3

1 komentarz:

  1. Chciałam aby ci powiedzieć , że kopiujesz wszystkie opowiadania , jak zakładałaś bloga to może byś się sama wysiliła i uszanowała pracę innych #bezmyślność .

    OdpowiedzUsuń