środa, 13 marca 2013

Prolog ♥







Pamiętam tamten dzień jakby był wczoraj. Nigdy nie zapomnę tamtego bólu jaki rodzice mi sprawili.
' Córeczko, przeprowadzamy się do Nowego Jorku ' ~ te słowa ciągle krążyły po mojej głowie
Ciekawe co oni sobie myśleli... że będę skakać z radości ? Po moim trupie.
Doncaster. To tu się wychowałam, spędziłam najlepsze chwile w życiu, a co najważniejsze ? Miałam tu mojego kochanego najlepszego przyjaciela. Tak, Louis'a Tomlinson'a.
Jego  rodzina traktowała mnie jak własną córkę, a moi rodzice jego jak syna, którego nigdy nie mieli. Zawsze byliśmy razem. Nawet urodziliśmy się prawie w ten sam dzień, on 24.12 natomiast ja 25.12. Niezły zbieg okoliczności, nikt by się nie spodziewał, a jednak.
Każdy dzień spędzaliśmy razem jak i wszystko robiliśmy razem. Nasi rodzice zawsze uważali, że kiedyś się pobierzemy. 
Tamten dzień zapowiadał się cudownie, po szkole z Louis'em mieliśmy wybrać się do kina, a później miałam nocować u Lou. Od małego nasi rodzice przyzwyczaili nas do spania w jednym łóżku, bo nie było innego wolnego miejsca do spania, więc zawsze spaliśmy razem. Nie przeszkadzało nam to. W ogóle się siebie nie wstydziliśmy, było idealnie.
Kiedy doszliśmy do jego domu po szkole, co mnie tam spotkało ? Rodzice. Zabrali mnie na rozmowę, poważną rozmowę. Parę dni później wyjechaliśmy do Nowego Jorku. Panicznie płakałam po utracie najlepszego przyjaciela, ale pomimo wszystko obiecaliśmy sobie przyjaźń do końca życia. Jedyne co po nim mi zostało to naszyjnik, kawałek serca, drugą miał on. Dzięki niej zawsze czuję, iż jest przy mnie oraz wspiera mnie w tych trudnych dla mnie chwilach. Na początku zaczęliśmy pisać do siebie listy, lecz po pewnym czasie Louis przestał mi odpisywać.  
W szkole poznałam Kim, zaprzyjaźniłyśmy się i tak zostało do teraz. Jednak nigdy nie powiedziałam jej o Lou. 
Jakiś czas temu zaproponowała przeprowadzkę do Londynu. Namawiała mnie dobre trzy miesiące no i  w końcu udało jej się. Teraz mieszkamy na jednej z bogatszych dzielnic. Codziennie mam obawę, że spotkam go, wszystko powróci. Najgorsze jest, iż Kim kocha jego zespół, One Direction. Mimo to chronię się przed usłyszeniem ponownie jego głosu. Piosenki znałam właściwie na pamięć, ale nigdy ich nie słucham.





*******************************************************************
Co myślicie o prologu ?
Mam nadzieję, że ciekawi was i będziecie czytać :D

19 komentarzy:

  1. To jest boskie *.* Uwielbiam kiedy piszesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj szybko rozdział♥

    agata-zdzisiu.blogspot.com
    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne *__*
    czeekam na 1 rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny!!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeju, nabawię się kompleksów ;c
    dodawaj szybko rozdział!
    nie mogę się doczekać <3

    iwanttodieforonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski *___*
    Cud, miód i malina hehe <3
    Czekam na 1 rozdział ;*

    http://karolinatommo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski niesamowity cudowny i wg mega !!! czekam na nexta !!
    http://eternal-life-of-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski.<3 Juz sie nie moge dalszego ciagu.!: D

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku jejku jejku to jest boooskie *.* Prolog cudny, a znając Ciebie i Twój talent rozdziały będą jeszcze wspanialsze ;P
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zayebiste ! *w* Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału ;3 Bo zapowiada się mega ciekawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. I weź tu bądź człowieku oryginalny i się nie powtarzaj... ZAJEBISTE

    OdpowiedzUsuń
  12. Awww bosko już czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do tbba. Więcej szczegółów u mnie na blogu:

    http://sad-beautiful-tragic-love.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-liebester-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się zaczyna :):) już czekam na 1 rozdział....
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do TBBA

    http://karolinatommo99.blogspot.com/2013/03/the-best-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie bądź tu człowieku oryginalny i się nie powtarzaj jak tu ciągle jest genialnie? *.*
    Czekam na rozdział pierwszy kochana <3

    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie zaciekawiło! *_*
    Czekam na pierwszy rozdział! :D

    Zapraszam http://differentworld-leahand1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada sie świetnie <3 Pisz jak najszybciej pierwszy rozdział. :D
    Zapraszam na swojego bloga http://lovestorymyboys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń