sobota, 16 marca 2013

Liebster Award 13 C;






Nominację dostałam od : http://differentworld-leahand1d.blogspot.com/ <3
Za którą bardzo dziękuję ;**
Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :)



Pytania :


1. Kogo z 1d lubisz najbardziej?
 
Louis <3
 
2. Jakie znasz języki?
 
Niemiecki, angielski i polski xD
 
3. Jakiej muzyki słuchasz?
 
Raczej niczego innego niż Pop :)
 
4. Ile masz dokładnie lat?
 
14 ;3
 
5. Ile masz wzrostu?
 
165cm
 
6. Czy jesteś pewna siebie?
 
Nie ;/
 
7. Jakimi 3 przymiotnikami mogłabyś siebie opisać?
 
Nie mam bladego pojęcia ;o Musiałby ktoś mnie ocenić ..moja przyjaciółka na pewno by wiedziała xD <3
 
8. Jaki masz telefon?
 
Samsung Galaxy Gio <3 ..wielbię go, ale nie pogardziłabym iPhone'm xd
 
9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
 
Przerwa ...ale tak jeśli mam wybierać to angielski <3
 
10. Czego najbardziej nienawidzisz?
 
Ludzi którzy robią wszystko by być ' fajnym '  i ośmieszają przy tym innych.
 
11. Dlaczego polubiłaś 1d?
 
Dzięki przyjaciółce <3

2 komentarze:

  1. Zgadzam się co do Twojej odpowiedzi na 10. pytanie, też tego nie znoszę ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Awards :D
    więcej tu: http://show-me-you-care.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html :]

    OdpowiedzUsuń